پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی

ثبت نام آزمون سراسری تا 18 آبان تمدید شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

طبق اطلاعیه که سازمان سنجش منتشر نموده است داوطلبان آزمون سراسری دی ماه 1401 تا 18 آبان فرصت ثبت نام دارند، تا پیش از این ثبت نام کنکور تنها تا 14 آبان فرصت داشت، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی

داوطلبان با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون سراسری می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام نمایند، داوطلبانی که می خواهند در رشته های با آزمون دانشگاه ها پذیرفته شوند باید در آزمون سراسری شرکت نمایند.

ثبت نام در آزمون سراسری دی ماه 1401 تا روز چهارشنبه 18 آبان ماه ادامه دارد و داوطلبان با ارائه مدارک خود می توانند ثبت نام خود را بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تکمیل نمایند.

داوطلبان پس از دریافت شماره پرونده و کد رهگیری می توانند از تکمیل ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایند و همچنین 8 بار امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

هزینه ثبت نام برای آزمون سراسری نوبت اول 133000 تومان می باشد و داوطلبان قبل از شروع ثبت نام باید نسبت به پرداخت این هزینه و خرید سریال ثبت نام اقدام نمایند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا