پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان

شهریه های پردیس خودگردان چقدر است؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دانشگاه های پردیس خودگردان دانشگاه های دولتی هستند که کد رشته محل ان ها در دفترچه انتخاب رشته سراسری ذکر شده است، هزینه تحصیل در دوره های پردیس خودگردان از دانشگاه های آزاد بسیار بالاتر می باشد، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا در جریان شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان قرار گیرید.

شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان

شهریه های پردیس خودگردان

دوره های پردیس خودگردان در دانشگاه های دولتی برگزار می شود، این دانشگاه ها دانشگاه هایی هستند که اکثر دانشجویان آن بدون پرداخت هیچ هزینه این در آن به تحصیل می پردازند، اما افرادی که در دوره های پردیس خودگردان شروع به تحصیل می کنند ملزم به پرداخت هزینه های بسیار بالایی خواهند بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی گزارشی اعلام نمود آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته دوره های پردیس خودگردان پذیرفته شده اند و کد رشته محل این دانشگاه ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد نموده اند باید در نظر داشته باشند که هزینه هر نیم سال تحصیلی در این دانشگاه کمتر از پانصد میلیون ریال نخواهد بود و با علم به این مساله دست به این کد رشته محل ها بزنند.

همچنین این دانشگاه اعلام داشت که این هزینه قطعی نیست و دانشجویانی که در دوره های پردیس خودگردان این دانشگاه پذیرفته می شوند باید در موعد مقرر به درگاه اصلی این دانشگاه مراجعه نموده و از شهریه دقیق این دوره اطلاع یابند، شهریه دقیق این دوره پس از تصویب هیات امناء اطلاع رسانی می شود.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا