پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد مرتضی زینعلی

بیوگرافی مرتضی زینعلی دبیر زبان کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (9 امتیاز)

بعضی از انسان ها به اشتباه فکر میکنند اموزش زبان انگلیسی فقط برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و افرادی که در خارج از ایران زندگی میکنند مفید است در صورتی که اگر یک نگاه به اطراف خود کنند متوجه این موضوع میشوند که یادگیری زبان انگلیسی در ایران هم بسیار مهم و حیاتی است. علاوه بر همه نیاز های بشری به یادگیری زبان انگلیسی ، اهمیت درس زبان انگلیسی در کنکور و امتحانات نهایی شرکت در کلاس های کنکور بهترین استاد زبان انگلیسی کنکور را بیش از پیش لازم میکند.

استاد مرتضی زینعلی زبان کنکور را در سال های اخیر به روش ویژه ای تدریس کرده است و توانسته خود را در گروه اساتید برتر زبان کنکور قرار دهد به همین دلیل در وبسایت آکو بهترین مرکز مشاوره کنکور در کرج به نعرفی و بیوگرافی مرتضی زینعلی میپردازیم.

معرفی بهترین استاد زبان کنکور

مرتضی زینعلی زبان کنکور

درس زبان انگلیسی کنکور ضریب دو دارد و گزینه خوبی برای کسب درصد بالا و رتبه شدن است. چون درس زبان درس راحتی است و اگر شما روزی 45 دقیقه روی ان وقت بگزارید تسلط کافی را در این درس پیدا میکنید و درصد خوبی را در این درس کسب میکنید .

استاد مرتضی زینعلی یکی از اساتید برتر زبان انگلیسی برای کنکور هستند که سوابق درخشانی در زبان انگلیسی کنکور کسب کرده اند. مرتضی زینعلی مدرس زبان کنکور است و مدرک مهندسی متالورژی خود را از دانشگاه علم و صنعت تهران گرفت. استاد زینعلی پس از ان تدریس زبان کنکوری را به صورت جدی دنبال کرد و بعد از مدتی در مدارس و موسسات سرشناس تهران شروع به کار کرد.

امروز زینعلی با روش تدریس فوق العاده خود از بیشتر شهرهای ایران پیشنهاد کاری میگیرد و کلاس های حضوری یا انلاین کنکوری در همه نقاط ایران برگزار میکند.

سطح تدریس مرتضی زینعلی در زبان انگلیسی کنکور متوسط است و معمولا افرادی که درصد زبان انگلیسی را صفر میزنند متوانند با کلاس های استاد زینعلی خود را 50 درصد برسانند. ولی این کلاس برای افرادی که زبان خوبی دارند پیشنهاد نمی شود چون کلاس ها از پایه شروع میشود و همانطور که گفتیم سطح کلاس ها هم از نظر محتوایی خیلی بالا نیست.

روش تدریس زبان استاد زینعلی

شاگردانی که میخواهند درصد خوبی در درس زبان کسب کنند و انتخاب معلم براشون خیلی مهم هست معمولا بین استاد زینعلی و استاد قیومی میمانند و انتخاب براشون سخت میشود چون اختلاف نظر بین شاگردان این دو عزیز زیاد است. البته ناگفته نماند که 95درصد داوطلبان بر این عقیده اند که شهاب اناری بهترین استاد زبان کنکور است اما این استاد متاسفانه دیگر در زمینه تدریس حضوری و آنلاین فعالیت نمیکند و از طریق حق نشر کتاب ها درآمد دارد.

برخی از شاگردان این نظریه را دارند که اولین انتخاب و بهترین انتخاب استاد قیومی است چون استاد زینعلی برای زبان انگلیسی کنکور زیاد از روش فرمولی استفاده میکنند و این موضوع باعث پیچیدگی مسائل میشه. دانش آموزانی که با زبان کنکور زینعلی ارتباط برقرار نمیکنند بر این باورند که شاید این استاد فقط تظاهر به نظم و ترتیب در روش تدریس خود میکند و همینطوری شاگرد را سردرگم میکند. از سوی دیگر برخی این ویژگی تدریس زبان را امری مثبت در نظر میگیرند و روش فرمولی را میپسندند و زینعلی را بهترین استاد زبان کنکور میدانند.

برقراری ارتباط با روش تدریس استاد به سلیقه و هوش شاگرد بستگی دارد و همیشه گفته ایم که هیچ شخص ثابتی به عنوان بهترین استاد زبان کنکور وجود ندارد.

برخی هم میگویند تدریس مرتضی زینعلی از قیومی بهتر است. گفته میشود استاد قیومی جز به جز و جامع است و همه ی جوانب یک مسئله رو از ابعاد مختلف بررسی میکند و به صورت تک به تک و جزئی پاسخ هر سوال را میدهد. به عقیده آنها این روش در یادگیری بهتر تاثیر گذار است. برخی دیگر هم متضاد این مسئله را بیان میکنند و میگوییند این جز به جزئیروش حل مسائل باعث کسل کنندگی و خستگی کلاس ها میشود و دانش اموز از درس زده میشود.

مرتضی زینعالی زبان

مقایسه تدریس مرتضی زینعلی و علی قیومی در زبان کنکور

در کل انتخاب بین این دو استاد سخت است و نظر های مختلف و گاه متضادی وجود دارد ولی باز هم باید درست فکر کرد. با ان استادی که فکر میکنید با شرایط شما سازگار تر و از نظر روش تدریس مناسب تر است و مطمئنید که میتوانید با ان ارتباط بگیرید را انتخاب کنید.

به عنوان تیم مشاوره کنکور در کرج به شما میگوییم که اگر استاد به درستی انتخاب نشود و دانش آموز در ان انتخاب اشتباه کنند ممکن است دیگر از ان درس هم زده شوند و برای همیشه ان درس را کنار بگذارند.

البته عکس این قضیه هم ممکن است یعنی شاید دانش اموزی از درسی بیزار باشد جوری که تصمیم داشته باشد در کنکور ان درس را صفر بزند ولی استاد ان درس انقدر را شیرین و راحت سازد که دانش اموز به این درس علاقه پیدا کند. درست مثل بسیاری از شاگردان محمد واعظی عربی کنکور!

مزایا و معایب تدریس استاد مرتضی زینعلی زبان کنکور

یکی از جنبه های مثبت تدریس زبان انگلیسی استاد مرتضی زینعلی این است که خیلی تست و تحلیل با کیفیت و مفید براشون مهمه و اغلب تست ها و حتی ازمون های تحلیلی ایشان مشابه کنکور است. کلاس زبان زینعلی کسل کننده نیست و استاد با روش های نوین خود در تدریس یکنواختی کلاس را از بین برده است. این مورد یکی از نمونه های جذابیت کلاس زبان زینعلی است که بالاتر راجبش صحبت کرده بودیم.

یکی دیگر از مزایای تدریس زبان استاد واعظی ارتباط قوی استاد با شاگردان است و این فرصتی برای کیفیت بهتر درس خواندن است و شاگردان با خیال راحت میتوانند سوالات خود را از استاد بپرسند و مشکلات خود را حل کنند.

همچنین استاد مرتضی زینعلی جلسات همایش و تدریس زیادی در نقاطه کشور ارائه کردند که بسیار مفید بود وهمه دانش اموزان از همه نقاط کشور توانایی بهرمندی از این کلاس ها را با کمترین قیمت داشتند .

تست های مختلفی در کلاس های ایشان حل میشود و شاگردان میتوانند انواع مختلف سوالات از گرامر گرفته شده تا کلوز تست را در سوالات مشاهده کنند نقاط ضعف خود را متوجه شوند و روی اون قسمت ها بیشتر تمرکز کنند و نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت کنند.

بسیاری از داوطلبان همزمان با شرکت در کلاس های استاد مرتضی زینعلی زبان کنکور را با کتاب های تستی منتشر شده توسط خود استاد زینعلی تمرین و تست زنی مبکنند. پس بهتر است درباره تالیفات استاد مرتضی زینعلی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کتاب ها و آموزشگاه های زینعلی بهترین استاد زبان کنکور

کتاب هایی که توسط استاد زینعلی تالیف شده اند برعکس سطح آموزشی کلاس های ایشان، از نظر سطح تست، در رده بالایی قرار دارند. از جمله کتاب های استاد زینعلی زبان کنکور میتوان موارد زیر را نام برد:

  • دور دنیا در نیم ساعت زبان انگلیسی کنکور گاج
  • ازمون پلاس زبان انگلیسی جامع کنکور گاج
  • واژگان زبان انگلیسی کنکور
  • سیر تا پیاز گرامر زبان انگلیسی کنکور گاج
  •  سیر تا پیاز واژگان زبان انگلیسی کنکور گاج
  •  زبان انگلیسی دهم تست دو گزینه ای توربوجت کلاغ سپید

موسسات و مدارس برتر که با استاد زینعلی همکاری دارند عبارتند از:

آکو بهترین مشاوره کنکور در کرج

مشاوره کنکور در کرج

مرکز مشاوره کنکور آکو در تلاش است که با معرفی بهترین اساتید کنکور، تحلیل کنکور سال های گذشته، بارگزاری جزوات جمع بندی بهترین اساتید کنکور و حتی نمونه سوالات نهایی و تستی برای داوطلبان، تساوی تحصیلی و عدالت آموزشی را به نوبه خود برا یداوطلبان فراهم کند. با همین هدف هم استاد مرتضی زینعلی زبان کنکور را نیز به شما معرفی کردیم.

اگر به دنبال انتخاب بهترین استاد های کنکور هستید، احتمالا به نظر تخصصی یک مشاور و شناخت شخصیت خودتان احتیاج دارید. پس همین حالا با شماره 02633408944 تماس بگیرید و اولین وقت مشاوره کنکور خود را رزرو کنید.

اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو را دنبال کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا