پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

پيش بيني سوالات کنکور 1401 واقعي يا کلاه برداری

سوالات احتمالی کنکور 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

بحث پیش بینی سوالات کنکور 1401 جزء آن دسته از مسائلی است که که افراد در دوران کنکور با آن زياد مواجه مي شوند! به خصصو در این روزهای مانده به کنکور، سوالات درباره سوالات احتمالی کنکور 1401 بیشتر و بیشتر میشود. دوران کنکور دوراني پر از التهاب و استرس است و بعضي از افراد مي توانند در اين دوران بهترين تصميم را بگيرند و درست عمل کنند اما بعضي از افراد ناخودآگاه درگير اتفاقاتي مي شوند که ممکن است به ضرر آنها تمام شود پس آگاه بودن در اين دوران از همه نظر واجب است.

آگاهي از طریق مشاوره کنکور سراسری بسیار مهم است زيرا در دوران کنکور تبليغات بسياري در زمينه فروش سوالات کنکور یا پیش بینی آنها انجام مي شود که عموما تبلیغات بی پایه و اساس است. از جمله تبليغ آموزشگاه های کنکور ، مشاوره نما های کنکور ، مدارس ، انتشارات و….. . در اين زمينه افراد بايد آگاهانه تصميم بگيرند زيرا تبليغات فيک در اين زمينه زياد است.

بررسی درست و تصمیم گیری صحیح در مورد پیش بینی سوالات کنکور ۱۴۰۱ اهمیت خود را در روزهای آخر مانده به کنکور نشان می دهد. زیرا انتخاب درست باعث آرامش فرد می شود. انتخاب غلط درباره پیش بینی سوالات کنکور فرد را مشوش می کند و احتمالا باعث میشود در روز کنکور بهترین خودتان نباشید. با مرکز مشاوره کنکور آکو همراه باشید.

سوالات احتمالی کنکور 1401 در مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو

پیش بینی سوالات احتمالی کنکور 1401

از خیلی ها درباره ارائه و حتی فروش سوالات احتمالی کنکور 1401 شنیده ایم اما آیا واقعا سوالات کنکور پيش بيني می شوند؟درست است که بسیاری از این تبلیغات درباره پیش بینی سوالات کنکور 1401 بی پایه و اساس و تبلیغات پول سازی است. اما نباید یک حقیقت را فراموش کرد.

بر اساس بودجه بندی سوالات کنکور ، مشاورین و اساتید کنکور ميدانند که در کنکور از هر درس و از هر فصل چند سوال به صورت ماکزيموم و مینیموم مطرح ميشود . همچنین باتوجه به کنکور سال های قبل،میتوان پیش بینی کرد که ديدگاه طراح بيشتر سمت کدام مباحث است پس ميبينيد که همه چيز واضح و روشن است و عملا پيش بيني اتفاق مي افتد. اما اگر در بين اين تبليغات ، تبليغي را ديديد که ادعا کرده بود که مي توانند صد درصد سوالات کنکور را بگويند بدانيد و آگاه باشيد که اين ادعا کذب محض است.

پس پیش بینی سوالات کنکور ۱۴۰۱ امکان پذیر است. اما این نظریه ها صرفا سوالات احتمالی کنکور 1401 را مشخص میکند و هیچیک از این پیش بینی ها قطعی نیستند.

بودجه بندی سوالات کنکور ریاضی

بودجه بندی سوالات کنکور تجربی

بودجه بندی سوالات کنکور انسانی

بودجه بندی کنکور زبان تخصصی کنکور

بر اساس مقایسه هایی که در سالهای اخیر بر روی سوالات کنکور انجام شده میتوان به یک نتیجه احتمالی رسید که میتوان از این نتیجه احتمالی نهایت استفاده را کرد نتیجه به این شکل است که براساس مقایسه کنکور های سالهای قبل در دروس عمومی از ۱۰۰ درصد سوالات حدود ۸۰ درصد سوالات تکراری هستند و دارای یک غالب واحد می باشند و از مابقی سوالات که حدود ۳۰ درصد می باشد ، ۱۵ درصد مابقی سوالات سخت در حد متوسط می باشند و ۱۵ درصد بقیه سوالات جدید و سخت می باشند و در دروس اختصاصی از ۱۰۰ درصد سوالات ۵۰ درصد
آنها تکراری و دارای یک غالب خاص می باشند و از ۵۰ درصد مابقی ۳۰ درصد سوالات متوسط هستند و مجددا دارای یک غالب خاص و ۲۰ درصد سوالات ، کاملا جدید و سخت می باشند پس از این شمایل کلی که تفسیر شد می توان به این اشاره کرد که اگر می خواهید در کنکور سراسری نتیجه مطلوب را بگیرید کافی است که بر روی همان ۵۰ و ۸۰ درصد تمرکز کنید به این تکنیک و شیوه پیش بینی سوالات می گویند و شما می توانید از این طریق در کنکور به نتیجه خوب برسید.

سوالات احتمالی کنکور 1401

اما چگونه سوالات کنکور ۱۴۰۱ را حدس بزنیم

وجود يک تکنيک به نام مهندسی معکوس ، پیش بینی سوالات کنکور 1401 را ممکن می کند. مهندسی معکوس يک تکنيک احتمالی براي حدس زدن سوالات کنکور است که معلمان خبره در زمينه کنکور از اين تکنيک استفاده مي کنند. به همين دليل است که مشاوران و اساتید کنکور مي توانند سوالاترا حدس بزنند يا حداقل نوع سوال را پيش بيني کنند.

در اين روش معلمان ذهن طراحان کنکور را بررسی مي کنند که البته اين روش يک روش پيچيده و احتمالي است اما غير ممکن نيست. زيرا افراد داراي تجربه زياد در زمينه کنکور مي توانند اين کا پيچيده و سخت را به راحتي انجام دهند، و دليل راحتي اين کار براي آنها تجربه زياد آنهاست.

بعضي از داوطلبان فکر ميکنند که اگر مجموعه ايي اقدام به پیش بینی سوالات کنکور 1401 مي کند پس دانستن همان مطالب کافي است و ديگر خواندن بقيه دروس يا فصول اهميتي ندارد. اين طرز فکر از پايه غلط است و استفاده از سوالات احتمالی کنکور 1401 زماني درست از آب در ميايد که فرد تسلط کافي روي همه دروس و فصول داشته باشد. در غير اين صورت هيچ نتيجه مطلوبي حاصل نمي شود. 

مهندسی معکوس چیست

زمانی ما از این تکنیک برای پیش بینی سوالات استفاده می کنیم که جواب یک سوال را می دانیم ولی نمیدانیم این جواب در پاسخ به چه سوالی مطرح شده است یا هم جواب و هم سوال را می دانیم ولی نمیدانیم که برای رسیدن به این جواب باید از چه راه حلی استفاده کنیم
در این دو مواقع از مهندسی معکوس برای پیشبینی پاسخ استفاده کرده ایم.

حدس گزینه های تست در کنکور

یه مورد خیلی مهم آن هم اینکه بعضی از سایتها و منابع ها ادعا می کنند که میتوانند گزینه تستهای کنکور را حدس بزنند و درواقع جواب را نیز در اختیار شما قرار دهند. شاید اساتید متخصص در هر درس بتوانند حدس بزنند که کدام گزینه ها برای دانش آموزان چالش برانگیز تر خواهد بود.

مثلا برای تست های زیست کنکور تجربی استفاده از اسم های مشابه و یا مواردی با کاربرد مشابه در گزینه ها ، از راهکار های سخت و پیچیده تر کردن تست است. یا تست های فارسی برای شمردن واج ها، نوشتن اعداد پشت سر هم دانش آموز را گیج میکند و هم احتمال خطا کردن را بالا میبرد. مثلا عدد 3 روی گزینه 2 باشد و عدد 4 روی گزینه 1 !

مشاوره کنکور سراسری

پس دانش آموز و داوطلب عزیز کنکور حواست باشد که غیر از خودت هیچکس نمیتواند به تو کمک کند و غیر از خودت هیچکس نمیتواند برای آینده تو دلسوز و نگران باشد. فکر پیش بینی سوالات کنکور 1401 رو از سرت بیرون کن و با یک مشاوره کنکور سراسری مشورت کن تا توی این مدت باقی مونده بتونی به بهترین خودت تبدیل بشی. حتی اگر 30% مطالب رو خوندی و برای بقیه اش اصلا آماده نیستی، باید روز کنکور کل 30 درصد رو با اطمینان جواب بدی.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

لطفا با یه جمع بندی و مشاوره کنکور مناسب و صحیح از روز های پایانی کنکور به بهترین شکل استفاده کن. با شماره 02633408944 تماس بگیر و یا از طریق پیج اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو با مشاوران ما ارتباط بگیر.

آیا میتوان سوال های کنکور را پیش بینی کرد؟

بله. میتوان با علم درست و تجربه کافی و البته بررسی سوالات کنکور 1400 به پیش بینی سوالات کنکور 1401 پرداخت.

آیا میتوان سوال های کنکور را خرید؟

نیازی به خرید سوال های کنکور نیست اگر شرایط مناسب و برنامه ریزی درست برای درس خواندن داشته باشید.

سوالات احتمالی کنکور 1401 چیست؟

سوالات کنکور 1401 احتمالا تا 65 درصد به طور میانگین مشابه کنکور سال 1399 تا 1400 خواهد بود. بهتر است بودجه بندی سوالات کنکور را ببینید.

پریا

پریا واعظی هستم مشاوره تحصیلی و دانشجوی رشته بیوتکنولوژی هستم. اینجا سعی می کنم هر راهی که بلدم رو برای کمک به شما رفقا معرفی کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا