پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

کارنامه سبز کنکور

کارنامه سبز کنکور 1401 در 6 مهر منتشر می شود.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
1.7/5 - (4 امتیاز)

مسئولان سزمان سنجش و آموزش کشور در پی اطلاعیه ای از انتشار کارنامه سبز داوطلبان در هفته اول مهر ماه خبر دادند، این کارنامه در 6 مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان با استفاده از آن تقاضای انتقالی در کد رشته محل جدیدی را داشته باشند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره اکو همراه باشید.

در این کارنامه داوطلب از وضعیت خود در کد رشته محل های انتخابی با خبر می شود، اینکه فاصله رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی چقدر می باشد، در چه کد رشته محل هایی شانس قبولی داشته است، البته باید توجه داشت که کد رشته محل هایی که بالا تر از کد رشته محل پذیرفته شده می باشند شانس قبولی ندارند اما امکان پذیرش در کد رشته محل های پایین تر وجود دارد.

داوطلبان اگر در کد رشته محلی به جز کد رشته محل پذیرفته شده شانس قبولی داشته باشند می توانند با نظر دانشگاه مبدا و مقصد تقاضای انتقالی خود را داشته باشند همچنین این افراد می توانند به سازمان سنجش و آموزش کشور نیز درخواست دهند.

به دنبال آن سازمان سنجش و اموزش کشور می توانند این درخواست را نپذیرند و داوطلب در رشته و دانشگاهی که پذیرفته شده است مشغول به تحصیل شود، انتقالی با کارنامه سبز در شرایط خاصی رخ می دهد و به راحتی ممکن نیست، زمان زیادی را می طلبد و ممکن ایست نتیجه ای هم نداشته باشد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا