پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

منابع مطالعاتی امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

درباره اهمیت ریاضی و اهمیت امتحان نهایی ریاضی فکر نمی کنیم که نیازی به توضیح باشد. ریاضی از دروس تخصصی برای رشته های ریاضی و تجربی می باشد و از آن درس هایی است که یا دانش آموزان به آن علاقه دارند و در ریاضی قوی هم هستند و دانش آموزانی که به ریاضی علاقه نداشته و در این درس ضعیف عمل می کنند. در این مطلب منابع درسی که به هر دو گروه از این افراد کمک خواهد کرد را معرفی می کنیم.

درصورتیکه سوال مشاوره ای داشتید با مشاوران تحصیلی آکو در تماس باشید.

منابع مطالعاتی امتحان نهایی ریاضی دوازدهم

در ابتدا دو منبع درسی مناسب برای دانش آموزانی که سطح ریاضی پایینی دارند معرفی می کنیم و بعد دو منبع درسی برای دانش آموزان قوی را بررسی می کنیم. درباره تاثیر مطالعه کتاب کمک آموزشی همراه با درسنامه می توانید در سایت پرسا بیش تر بخوانید.

  • کتاب ریاضی جامع خیلی سبز دوازدهم تجربی:

ریاضی جامع خیلی سبز کتابی است که در دو جلد چاپ شده است. جلد اول این کتاب مربوط به درسنامه و تست های تشریحی می باشد و جلد دوم هم مربوط به پاسخنامه کامل است. پس بهتر است که هر دو جلد را با هم تهیه کنید. سطح تست ها از پایین تا متوسط هستند. قیمت جلد اول کتاب ریاضی جامع خیلی سبز حدود 280 هزار تومان و جلد دوم آن هم بین 170 تا 190 هزار تومان می باشد.

نکته: پیشنهاد می کنیم برای جمع بندی دروس و آمادگی در کنکور از آزمون های آزمایشی خیلی سبز نیز استفاده کنید.

  • کتاب ریاضی کامل کنکور میکرو طلایی گاج:

کتاب ریاضی کامل کنکور میکروطلایی گاج از کتاب هایی است که برای دانش آموزان سطح ضعیف تا متوسط خیلی مفید می باشد. این کتاب در یک جلد چاپ شده و از دو بخش تشکیل شده است. در بخش اول کتاب تست ها را همراه با پاسخنامه شان می بینیم و در بخش دوم هم درسنامه کتاب قرار گرفته.

جامع میکروطلایی

با تست های متنوع و زیادی که در این کتاب وجود دارد دانش آموزان می توانند سطح ریاضی خودشان را تا حدی بالا ببرند که قادر به حل مسائل باشند. از نظر سطح کیفیت این کتاب مانند ریاضی جامع خیلی سبز است و کیفیت خوبی دارد. قیمت کتاب هم بین 380 تا 390 می باشد.

  • کتاب ریاضی جامع IQ گاج:

در ادامه دو منبع خوب مطالعاتی ریاضی را برای دانش آموزانی که سطح ریاضیشان بالا است معرفی می کنیم. این کتاب ها سوالات سخت تر و مفهومی بیش تری را در خود جای داده اند. که کتاب ریاضی جامع IQ هم شامل آن می شود.

کیو گاج

کتاب ریاضی جامع کیفیت بالایی از نظر طراحی سوالات دارد و این یکی از هدف های کتاب هم بوده. کتاب IQ در دو جلد منتشر شده است. جلد اول مربوط به سوالات و تست ها همراه با پاسخنامه است و جلد دوم هم شامل درسنامه می شود. از نظر هزینه جلد اول آن بین 100تا 300 هزارتومان متغیر است و جلد دوم بین 100 تا 150 تومان می باشد.

  • کتاب ریاضی پایه به پایه نشر الگو:

اگر دنبال یک کتاب با سوالات قوی و سطح بالا هستید تا خودتان را بیش تر به چالش بکشید کتاب ریاضی پایه به پایه نشر الگو را به شما معرفی می کنیم. این کتاب بر طراحی سوالات تمرکز داشته و بیش تر حجم آن را هم سوالات در برمی گیرند.

ریاضی دوازدهم جامع پایه به پایه نشر الگو

اما از نظر هزینه ممکن است خیلی کتاب به صرفه ای نباشد چون در سه جلد مجزا از هم به چاپ رسیده است. البته می توانید با توجه به نیازتان هر یک از جلدهای این کتاب را تهیه کنید. هزینه جلد اول آن بین 150 تا 200 هزار تومان, جلد دوم 170 هزار تومان و جلد سوم 160 هزار تومان می باشد. در نظر داشته باشید قیمتی که در اینجا ذکر می کنیم می تواند متغیر باشد و قصد ما تنها مشخص کردن حدود هزینه کتاب ها است.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا