پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

سهمیه قبولی پزشکی و ناعدالتی در آن

سهمیه ها در کنکور چه می کنند ؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از اعضای کمسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت گفت: یکی از داوطلبان کنکور که در کارنامه اولیه خود مردود شده بود در حال حاضر در حال تحصیل در رشته پزشکی  می باشد، این داوطلب فرزند یکی از هیات علمی های دانشگاه می باشد که با توجه به شرایطی که داشته است توانسته ناعادلانه به این رشته رفته و تحصیلات خود را ادامه دهد، در ادامه این خبر تیم آکو همراه باشید تا با سهمیه قبولی پزشکی و ناعدالتی در آن اشنا شوید.

سهمیه ها در کنکور چه می کند ؟ بسیاری از دانش آموزان برای پذیرش در رشته پزشکی سال ها درس می خوانند و تلاش می کنند، از تفریح و زندگی عادی خود فاصله می گیرند تا به رشته دلخواه خود برسند، برخی از این سهمیه ها که داوطلبان را بدون هیچگونه تلاشی به رشته پزشکی و رشته های مشابه می رساند.

علاوه بر این موضوع رشته پزشکی و امثالهم از رشته هایی هستند که داوطلبان باید از نظر علمی سطح بالایی داشته باشند، دروس این رشته در دانشگاه بسیار سطح بالا هستند و دانشجو باید بتواند از پس آن ها بر بیاید، همچنین یک پزشک با جان و سلامت مردم سر و کار دارد و اگر نتواند به خوبی از پس دروس دانشگاهی خود بر بیاید مشکلات فراوانی برای بیماران به وجود خواهد آورد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا