پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تیزهوشانانتخاب رشته نهم

معرفی کتاب کمک آموزشی پایه نهم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

پایه نهم مهمترین سال تحصیلی در دوران متوسطه اول به شمار می‌آید. نحوه درس خواندن و مطالعه و برنامه ریزی دانش آموزان در پایه نهم بسیار حائز اهمیت است چراکه دانش‌ آموزان از این پایه یاد می گیرند چگونه درست درس بخوانند و در دوره متوسطه دوم یعنی دبیرستان به مشکل بر نخورند. در صورتی که دانش آموزان از پایه نهم اصول برنامه ریزی و روشهای مطالعه صحیح را یاد بگیرند در سال‌های آینده با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

در سایت آموزشگاه پرسا با مراجعه به قسمت معرفی بهترین مدارس متوسطه اول می توانید مدارس خوبی که در کرج هستند را شناخته و از شرایط تحصیلی تا خدماتی که ارائه میدهند مطلع شوید.

دانش آموزان با برنامه ریزی درسی می توانند از آموخته های خود در سال کنکور برای برنامه ریزی صحیح و درست درس خواندن استفاده کنند. یکی از مواردی که به پیشرفت دانش آموزان پایه نهم کمک می کند استفاده از کتابهای کمک آموزشی است. در این مقاله قصد داریم برخی از برترین کتاب‌های کمک آموزشی سال نهم را به شما معرفی کنیم از در صورتی که دانش آموز پایه نهم هستی خواندن این مقاله را بستن از دست ندهید.

همانطور که در فهرست زیر مشاهده میکنید پایه نهم شامل ۱۲ کتاب درسی می شود که در لیست زیر می توانید دروس ربوطه را مشاهده کنید.

  • ادبیات فارسی
  • ریاضی
  • علوم تجربی
  • آموزش قرآن
  • پیام های آسمان
  • مطالعات اجتماعی
  • نگارش فارسی
  • کار و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • زبان انگلیسی
  • عربی
  • آمادگی دفاعی

انتشارات مختلفی برای پایه نهم کتاب کمک درسی چاپ کردند که در ادامه تعدادی از آنها را بررسی میکنیم.

ماجراهای من و درسام نهم جامع خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام نهم خیلی سبز جامع بسیار کتاب مناسبی برای دانش آموزانی است که نیاز به درسنامه های کامل و دقیق به علاوه سوالات متنوع دارند. این کتاب در دسته بندی کتاب های جامع و آموزش قرار می گیرد و دارای ۵۵۲ صفحه است.

ساختن کتاب به این شکست در ابتدا برای هر درس درسنامه ای کامل و جامع بیان شده است پس از آن شاهد سوالات متنوع جای خالی سوالات تشریحی سوال های تستی و نمونه سوال های امتحانی در این کتاب هستیم. همینطور تمرین های کتاب درسی به طور کامل در این کتاب بیان و حل شده اند‌. قیمت حدودی این کتاب در بازار ۲۸۷ تومان است.

جامع تیزهوشان نهم خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان خیلی سبز برای دانش آموزانی که می خواهند بالاتر از سطح کتاب درسی کار کنند بسیار مناسب است و آنها را آماده آزمون تیزهوشان می کند. در این کتاب دروس کلیدی و مهم پایه نهم در ۶۰۰ صفحه جمع‌آوری شده است این دروس شامل ریاضی نهم علوم تجربی نهم فارسی نهم پیام های آسمان نهم آموزش قرآن نهم و مطالعات اجتماعی نهم میباشد.

کتاب جامع تیزهوشان خیلی سبز بدون درسنامه است بنابراین دانش آموزانی که نیازمند درسنامه هستند نمی توانند از این کتاب استفاده کنند. اما سوالات چهار گزینه ای و تستی بسیار زیاد و متنوعی در این کتاب به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی و نکات فراوان وجود دارد که به درد دانش آموزانی که میخواهند وارد مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی شوند می خورد‌.

همچنین در سایت پرسا به معرفی محصولات انتشارات خیلی سبز پرداخته ایم تا طبق نیازتان انتخاب کنید. دانش آموزان نهم می توانند روش های درس خواندن نهم برای تیزهوشان را مطالعه کرده و در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان از پایه نهم به دهم شرکت کنند.

جامع نهم EQ گاج

کتاب جامع نهم ای کیو گاج یک کتاب جامع و آموزشی از و بسیار در بازار طرفدار دارد در این کتاب مطالب درس های ریاضی علوم تجربی فارسی عربی و زبان انگلیسی آورده شده است. کتاب ای کیو گاج دارای ۵۱۲ صفحه است که توسط سعید ابراهیمی لیلا علی نژاد و فاطمه حسینی نوشته شده است.

در این کتاب شاهد درسنامه های مفید و کاربردی به همراه مثال های حل شده هستیم و همینطور سوالات امتحانی مفید و پرکاربرد ای در این کتاب به صورت درس به درس طبقه بندی شده اند. تمامی سوالات دارای پاسخ تشریحی هستند که به دانش آموزان برای فهم بهتر کمک می کند همچنین این پرسش های چهار گزینه ای برای هر درس به همراه پاسخ کلیدی آورده شده است. قیمت این کتاب حدودا ۲۹۳ هزارتومان میباشد.

دانش آموزانی که می خواهند در کلاس های تیزهوشان شرکت کنند و با کتاب های کمک درسی سطح درسیشان را افزایش دهند, می توانند در کلاس های نهم تیزهوشان آموزشگاه پرسا ثبت نام کرده و پیبشرفت تحصیلی را تجربه کنند.

کتاب جامع نهم کارپوچینو گاج

کتاب کارپوچینو گاج جز کتابهای کار قرار می‌گیرد و بدون درسنامه میباشد این کتاب شامل دروس ریاضی علوم فارسی زبان انگلیسی و عربی است و دارای نمونه سوالات متنوع و پرکاربرد می باشد. کتاب کارپوچینو توسط گروه مولفان گاج تالیف شده و دارای ۱۵ ۲۷۶ صفحه می باشد‌‌‌. در این کتاب شامل درسنامه کامل مثال‌ها و تعمیرات زیاد برای آشنایی دانش آموزان با مباحث درسی میباشید سوالات تشریحی کتاب بسیار متنوع هستند و با تعداد بالایی تعلیق شدند ولی در این کتاب سوال تستی مشاهده نمی‌شود و پاسخنامه ی کتاب کاملا تشریحی و جامع است.

سیرتا پیاز ریاضی نهم

کتاب سیر تا پیاز تعریف شده توسط انتشارات گاج می باشد که دانش آموزان پایه نهم می توانند با استفاده از این کتاب در کمترین زمان بدون نیاز به معلم به بهترین شکل درس یاد بگیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب درسنامه مفید و خلاصه آن میباشد که روند یادگیری را افزایش میدهد. کتاب سیر تا پیاز ریاضی نهم داره درسنامه‌های کامل به علاوه سوال تشریحی و همینطور سوالات تستی می باشد.

زبان انگلیسی نهم لقمه مهر و ماه

استفاده از کتاب زبان انگلیسی نهم لقمه مهروماه یک انتخاب هوشمندانه است چرا که در این کتاب گرامر به زبان کامل از ساده بیان شده و تمامی لغات کتاب درسی پوشش داده شده است در نتیجه دانش آموزان می توانند به طور کامل با گرامر و لغات پایه نهم آشنا شوند. وجود مثال های متنوع در این کتاب به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند بر زبان انگلیسی پایه نهم تسلط یابند.

فارسی نهم مبتکران

کتاب فارسی نهم مبتکران نوشته حمید طالب تبار یکی از مهمترین و پرکاربردترین کتاب های کمک آموزشی پایه نهم می باشد همینطور دانش آموزانی که می خواهند وارد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شوند می توانند از این کتاب استفاده کنند. درسنامه های متنوع به علاوه سوالات تستی متنوع در این کتاب آورده شده که به تسلط دانش آموزان کمک می کند.

در این مقاله به بررسی کتاب های مختلفی از پایه نهم پرداختیم قطعاً کتاب های بسیار زیاد دیگری نیز در بازار مربوط به پایه نهم وجود دارد که در مقالات بعدی به آنها می پردازیم نکته قابل توجه و پیشنهاد ما استفاده از کتاب های جامع برای دانش آموزان پایه نهم است که با خرید یک کتاب بتوانند چندین کتاب را در دست داشته باشند.

در صورتیکه برای اتخاب رشته پایه نهم به دهم نیاز دارید تا از یک فرد با تجربه کمک بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید, به مقاله مشاوره اتخاب رشته نهم به دهم مراجعه کنید. همچنین می توانید سوالات مشاوره ای خود را با عضویت در کانال تلگرامی آکو از ادمین های مشاور بپرسید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا