پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکورخبر

همایش ریاضی رایگان استاد حیدری

کلاس رایگان بهترین استاد ریاضی کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بالاخره بعد از 2 سال که درگیر ویروس کرونا بودیم و امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری نبود، در سال 1401 و با همت و پشتکار تیم آموزشگاه کنکور پرسا، همایش ریاضی رایگان استاد حیدری برای پایه یازدهم برگزار شد. این همایش مخصوص دانش آموزان یازدهمی است که از حالا به فکر امتحانات نهایی و تاثیر نمره آن در کنکورشان هستند. آنچه که داریم به شما پیشنهاد میدهیم:

کلاس ریاضی رایگان حل تمرین برای امتحانات نهایی پایه یازدهم با بهترین استاد ریاضی در کرج است.

پس فرصت رو از دست نده و از همین الان صندلیتو برای همایش یکشنبه 20 آذر 1401 رزرو کن. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره کلاس و استاد داری با ما همراه شو.

همایش رایگان ریاضی استاد حیدری

اولین همایش ریاضی رایگان استاد حیدری در کرج

در همایش ریاضی رایگان استاد حیدری که برای دانش آموزان پایه یازدهم برگزار میشود، نمونه سوال های نهایی با بیش از 80 درصد شباهت برای دانش آموزان حل میشود. توضیحات تکمیلی و نکات حل تشریحی که ممکن است در طول سال خیلی به آنها توجه نداشته باشید مرور خواهد شد و نمره بالا در امتحانات نهایی پایه یازدهم 1402 تضمینی خواهد بود.

استاد حیدری یکی از بهترین اساتید ریاضی کنکوری و تقویتی است که بعد از مدت ها تدریس یازدهمی ها را برعهده گرفته است. این تصمیم فوق العاده را مدسون وجدان کاری این استاد هستیم. ایشان درباره برگزاری همایش رایگان ریاضی یازدهم برای امتحانات نهایی در مهرشهر کرج میگویند:

از روزی که فهمیدم امتحانات پایه یازدهم قرار است امسال نهایی باشد و نمره آن در کنکور داوطلبان 1403 نیز تاثیر گذار خواهد بود، سعی کردم وقتم را برای این غنچه ها خالی کنم و کلاس ریاضی یازدهم را راه بیاندازم.

معرفی استاد حیدری

استاد حیدری ر یاضی در کرج نیازی به معرفی ندارند و طبق نظر دانش آموزان این استاد با ارتباط دوستانه ای که با دانش آموزان برقرار میکند میتواند آموزش موثر تری داشته باشد. میان سوالات جزوه استاد حیدری با امتحانات نهایی در سال های گذشته برای پایه دوازدهم، بیش از 80% تشابه سوال وجود داشته است. در سال های گذشته بیش از 40 نفر در 7 سال گذشته با آموزش های دکتر حیدری و البته تلاش خودشان، رتبه برتر شده اند و ریاضی را بالای 70% در کنکور سراسری زده اند.

شرکت در کلاس ریاضی حیدری در پرسا

به نظر من این همایش بی نظیر رو از دست ندید. اولین دلیلم برای این پیشنهاد، رایگان بودن همایش ریاضی استاد حیدری است. شرکت در این کلاس ریاضی کنکور هیچ هزینه ای نداره و بی شک مفید نیز خواهد بود. به عنوان مرکز مشاوره کنکور روش تدریس استاد امید حیدری رو تضمین میکنم و منتظر تماست برای اسم نویسی هستم.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا