پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری تا 3 آذر تمدید شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

ثبت نام آزمون دکتری 1402 از روز 22 آبان 1401 شروع شده و تا 29 آبان ماه ادامه داشت و تا پنج شنبه 3 آذر نیز تمدید شد، داوطلبان می توانند برای ثبت نام در این آزمون به سایت سازمان سنجش و اموزش کشور مراجعه کنند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

داوطلبانی که در چند روز مهلت اصلی ثبت نام در آزمون دکتری نتوانستند ثبت نام خود را انجام دهند تا پنج شنبه فرصت دارند که برای ثبت نام اقدام نمایند، تا به امروز نزدیک به 75 هزار نفر در آزمون دکتری سال 1402 ثبت نام کردند.

گویا در رشته های دکتری نیز تغییراتی ایجاد شده است که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

برخی افرادی که تا به امروز ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل نموده اند اما ممکن از اطلاعات خود به به اشتباه وارد کرده باشند می توانند ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

همچنین معاون امور آزمون های سازمان سنجش گفت که داوطلبان اگر در روند ثبت نام با اختلال سایت موجه شدند می توانند با شماره هایی که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است تماس بگیرند و مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا