پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کنکور سراسری

پاسخنامه خام کنکور سراسری

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.8/5 - (6 امتیاز)

همه مشاور های کنکور در دوران جمع بندی ماه آخر کنکور پیشنهاد میکنند که آزمون های سراسری سال های گذشته را به صورت یک کنکور برای خود برگزار کنید. خب در این شرایط شما نیاز به یک پاسخنامه خام کنکور دارید که آزمون را کاملا برای خود شبیه سازی کنید. چون همانطور که میدانید یکی از مهمترین قسمت های برگزاری آزمون وارد کردن جواب درست در پاسخبرگ است.

پاسخبرگ خام کنکور سراسری در سال های گذشته، یک پاسخبرگ ساده 300 تایی بوده است که نام و مشخصات دانش آموز روی آن نوشته شده است. علاوه بر آن در کادر پایین پاسخبرگ امضای حضور و صحت حضور داوطلب روی آن انجام میشود. به این طریق اگر داوطلبی بخواهد پاسخبرگ خالی را تحویل دهد ، مشخص میشود.

دانلود رایگان پاسخبرگ خام کنکور سراسری و توضیح درباره پاسخنامه جدید کنکور ۱۴۰۱ به همراه نمونه برگه پاسخبرگ کنکور در مرکز مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور آکو

باتوجه به تغییرات دفترچه کنکور 1401 احتمالا پاسخبرگ خام کنکور سراسری با سالهای گذشته متفاوت باشد. پاسخبرگ های جدید طراحی شده برای کنکور، به صورت درس به درس تفکیک شده اند و برای هر گروه سوال جایگاه خاصی درنظر گرفته میشود. در پاسخنامه های جدید کنکور، که به آنها پاسخنامه های چند بخشی میگویند، دروس عمومی در یک پاسخنامه است و با دفترچه تحویل داده میشود.

در پاسخنامه دروس تخصصی نیز، به تعداد سوالات هر درس کادر پاسخگویی به همراه شماره سوال قرار گرفته است. به همین دلیل پاسخنامه خام کنکور سراسری جدید به تفکیک رشته های ریاضی و تجربی و انسانی متفاوت است.

در مرکز مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور آکو، لینک دانلود پاسخنامه جدید کنکور ۱۴۰۱ به تفکیک رشته و همچنین فرم قدیمی پاسخبرگ خام کنکور سراسری برای شما عزیزان آورده شده است. با ما همراه باشید و برای دانلود دفترچه سوالات کنکور 1400 و به تفکیک هر سال نیز کلیک کنید. در واتساپ مشاوره رایگان کنکور و انتخاب رشته بگیرید و یا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دانلود پاسخبرگ خام کنکور سراسری

پاسخنامه جدید کنکور 1401 رشته تجربیدانلود پاسخبرگ کنکور سراسریلینک دانلود
پاسخنامه جدید کنکور سراسری رشته ریاضیدانلود پاسخبرگ کنکور سراسریلینک دانلود
پاسخنامه خام کنکور سراسری جدید رشته انسانیدانلود پاسخبرگ کنکور سراسریلینک دانلود
پاسخبرگ خام کنکور سراسری دانلود پاسخبرگ کنکور سراسریلینک دانلود

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر میخوام پی دی اف رو باز کنم میگه رمز رو وارد کنید
    رمزش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا