پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

برترین دانشگاه های هنر ایران و جهان

دانشگاه های هنر ایران و جهان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.4/5 - (7 امتیاز)

هنر یک رشته با جذابیت های فراوان می باشد که در جهان طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، افرادی که به هنر علاقمند هستند در اکثر مواقع افرادی صاحب ذوق و خلاقیت هستند که بسیار عاشقانه و لطیف و زیبا به جهان نگاه می کنند، این افراد، اکثرا افرادی با قدرت تخیل بالا هستند که می توانند در ذهن خود به مسائل مختلف بپردازند، کارایی ذهن آنها، انعطاف پذیری در آنها بیش از دیگر افراد است، در ادامه مرکز انتخاب رشته آکو به معرفی برترین دانشگاه های هنر ایران و جهان می پردازد.

حال دو دسته افراد علاقمند به هنر وجود دارند، دسته اول افرادی که خود به دنبال هنر رفته و دوران تحصیل خود را به گونه ای دیگر می گذرانند و در کار خود بسیار هم موفق می شوند، دسته دوم افرادی که علاقشان با هنر به قدری است که ترجیح می دهند دوران تحصیل و درسی خود را نیز در حوزه هنری بگذرانند تمام عمر در این حوزه فعالیت کنند، حال ما برای این دسته از افراد دانشگاه های برتر دنیا را در این زمینه معرفی می کنیم.

برترین دانشگاه های هنر ایران

در ایران نیز مانند تمام جهان مردمانی وجود دارند با ذوق و علاقه و خلاقیت بالا، استعداد بسیار بالای آن ها در این سبک رشته ها بسیار قابل توجه می باشد، این علاقه تا جایی است که این افراد علاقه مندند که دوران تحصیل خود را در حوزه هنری بگذرانند و کاملا در این حوزه فعالیت کنند.

دانشگاه هنر اصفهان

این دانشگاه بهترین دانشگاه هنر کشور می باشد که در استان اصفهان مهد بناهای تاریخی و زیبا واقع شده است، این دانشگاه در سال 1355 برای نگهداری بناهای تاریخی شروع به کار کرد، بدیهی است که این دانشگاه در این زمینه اولین دانشگاهی است که به جذب دانشجو پرداخته است. این دانشگاه دارای 5 دانشکده با نام های (دانشکده حفاظت و مرمت، دانشکده پژوهش های عالی هنر و کار آفرینی، دانشکده معماری، طراحی صنعتی و شهرسازی، دانشکده هنرهای تجسمی و کاربردی، دانشکده صنایع دستی) می باشد.

برترین دانشگاه های هنر ایران

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران بزرگترین دانشگاه هنر ایران می باشد که در سال 1358 به طور رسمی شروع به کار کرده است، این دانشگاه تحصیلات تکمیلی هم برای دانشجویان خود ارائه داده است، این دانشگاه دارای پنج دانشکده با نام های (دانشکده های هنرهای تجسمی تهران، دانشکده سینما و تئاتر تهران، دانشکده هنرهای کاربردی تهران، دانشکده معماری شهرسازی در کرج، دانشکده حفاظت و مرمت) می باشد

دانشگاه هنر تبریز

این دانشگاه در سال 1376 در شهر زیبای تبریز شروع به کار کرد و در حال حاضر در هر سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در برخی رشته ها دانشجو می پذیرد. و دانشکده هنرهای کاربردی این دانشگاه در سال 1378 با 87 نفر دانشجو شروع به کار کرد.

دانشگاه هنر شیراز

این دانشگاه در برنامه ریزی آینده خود 10 دانشکده برای تاسیس در نظر گرفته است  و در سال 1392 فعالیت خود را با ارائه سه رشته شروع کرد. در حال حاضر این دانشگاه با ارائه 7 رشته در دوران کارشناسی به پذیرش دامشجو می پردازد. دانشکده های این دانشگاه عبارت اند از (دانشکده هنرهای نمایشی، دانشکده هنرهای کاربردی، دانشکده هنرهای تجسمی، دانشکده باستان شناسی و مرمت، دانشکده معماری و شهرسازی) می باشد.

برترین دانشگاه های هنر جهان

5.دانشگاه هنر سوره

این دانشگاه با نام قدیمی موسسه آموزش عالی سوره در تهران واقع شده است و از سال 1372 شروع به کار کرد. این دانشگاه غیر انتفاعی تهران دارای سه دانشکده با نام های (دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده هنر، دانشکده فرهنگ و ارتباطات)  می باشد.

برترین دانشگاه های هنر جهان

همان طور که گفتیم هنر در همه جای جهان علاقمندان خود را دارد، این افراد بسیار عاشق هنر هستند و در هر زمینه ای از رشته مورد علاقه خود استعداد های بالایی دارند، این افراد دوران تحصیل خود را در برترین دانشگاه های جهان می گذرانند و در آینده افرادی بسیار مطرح و زبان زدی خواهند شد، حال باید دانست که دانشگاه های بسیاری در جهان هستند که در بحث هنر و علامندان هنر مطرح می باشند، در ادامه چند دانشگاه از برترین دانشگاه های هنر جهان را معرفی می کنیم.

دانشگاه سلطنتی هنر

این دانشگاه برترین و قدیمی ترین دانشگاه هنر جهان می باشد که در لندن واقع شده است، اساتید این دانشگاه تماما اساتیدی به نام در رشته خود هستند که ارتباط عمیقی با دانشجویان خود می گیرند و همیچنین امکاناتاتی که این دانشگاه برای دانشجویان خود فراهم آورده است بسیار متنوع و با شرایطی ایده آل می باشد.

مشاوره تخصصی کنکور هنر

دانشگاه هنر لندن

این دانشگاه دومین دانشگاه برتر جهان است و در هنر و رشته های مختص به خود می باشد و در لندن واقع شده است ، این دانشگاه بزرگترین دانشگاه هنر اروپا می باشد و این دانشگاه در سال 2015 کمی افت کرد ولی پس از آن توانست برای بار دیگر در شرایط ایده ال قرار گیرد.

دانشگاه طراحی پارسونز

این دانشگاه در نیویورک واقغپع شده است و در این سال ها توانسته دانشجویان بسیاری را به خود جذب کند و در حال حاظر دو شعبه دارد یکی از آن ها در نیویورک و دیگری در پاریس واقع شده است در کل 33 رشته در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود.

مدرسه طراحی رود آیلند

این دانشگاه در آمریکا واقع شده است و از لحاظ هنری برای دانشجویان در شرایط ایده آلی قرار دارد و همچنین این دانشگاه جزو دانشگاه های خصوصی می باشد.

بهترین دانشگاه هنر

موسسه فناوری ماساچوست

این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی در آمریکا می باشد و یکی از برترین دانشگاه های جهان می باشد، این دانشگاه دانشکده های بسیاری دارد که دانشکده هنر این دانشگاه از برترین دانشگاه های هنر جهان به حساب می آید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر با مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

زیبایی های هنر در ایران و جهان بی شمار است، افرادی که علاقمند به هنر هستند روحیه منعطف و زیبایی دارند، حال همان طور که گفته شد افراد بسیاری هستند که علاقه به تحصیل در رشته های هنر هستند، مشاوره تخصصی کنکور هنر یک کار بسیار علمی می باشد که از عهده افراد کمی بر می آید، مشاوران ما در مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو می توانند علاقمندان به تحصیل در رشته هنر چه در ایران چه در خارج از ایران را راهنمایی کنند.

اینستاگرام مرکز تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا