پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 از آبان 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سال گذشته کنکور دی ماه را داشتیم و ثبت نام آن در آبان 1401 شروع شد و امسال باوجود تغییرات جدید کنکور و برگزاری مرحله اول کنکور 1403در اردیبهشت ماه، سازمان سنجش همچنان بر ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 از آبان ماه امسال تاکید دارد. پور عباس رئیس سازمان سنجش درباره کنکور 1403 گفته است:

فرآیند برگزاری کنکور ۱۴۰۳ از منظر داوطلب و سازمان سنجش آغاز شده و هیچگونه تغییری در روند برگزاری کنکور ۱۴۰۳ را نخواهیم پذیرفت.

شاید این اصراری که برای ثبت نام زود هنگام کنکور مرحله اول 1403 دارند مقاصد مالی داشته باشد(به هرحال یک میلیون و خورده ای داوطلب حدود 150هزار تومان بیخود و بیجهت بپردازند، کم نیست!) اما به هرحال شرایطی است که همه داوطلبان باید رعایت کنند!

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور مرحله اول 1403 مثل هر سال است و البته این کنکور نیازی به کد سوابق تحصیلی ندارد. اما بچه های دهم و یازدهم حواسشون باشه که از همین امسال قراره سوابق تحصیلی شون برای کنکور محاسبه بشه!

یادتون نره که اگر میخواهید برای کنکور 1403 ثبت نام کنید، حتی اگر سوابق تحصیلی مرتبط دارید، به فکر ترمیم معدل باشید. چون تراز کنکور 1402 نشان داد که حتی بچه هایی که سال های قبل از 1402 در امتحانات نهایی 20 هم گرفته بودند، تراز بالای 9000 به آنها داده نشد!

خب باتوجه به تاثیر 50درصدی امتحانات نهایی در کنکور امسال بی شک برای قبولی در رشته خوب باید این عدد را به بالای 9000 رساند وگرنه همه زحماتتان برای کنکور،پر!

ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 را از طریق سایت سنجش انجام بدید

یادمان هست که همان سال گذشته و قبل از برگزاری کنکور 1402 وقتی داشتند تغییرات کنکور 1402 رو اعلام میکردند، در یک اعلامیه رسمی در سازمان سنجش گفتند که کنکور سال آینده دی ماه و تیرماه نخواهد بود و باید در اردیبهشت ماه منتظر کنکور مرحله اول 1403 باشیم. تصویر زیر را ببینید:

زمان برگزاری و تاریخ ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403

البته یک نکته جالب دیگه درباره کنکور 1403، برگزاری کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است که البته منابع کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان هنوز اعلام نشده است اما ظاهرا برگزاری سه کنکور در سال 1403 قطعی است و باید منتظر اعلامیه های جدید در این باره باشیم.

ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به همان روش سال گذشته و با ساختن پورتال اختصاصی برای هر داوطلب انجام میشود. برای ثبت نام کنکور مرحله اول 1403 میتوانید از طریق کافی نت یا اینترنت خانگی یا اگر مشاور تحصیلی دارید از طریق تیم مشاوره تحصیلی خودتان اقدام کنید!

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا