پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

سلام من

پریا واعظی هستم

مشاور تحصیلی پایه تا کنکور

من پریا واعظی هستم عضو تیم مشاوره تخصیلی آکو از سال 1398 با این تیم آغاز به همکاری کردم در ابتدای کار برای یادگیری و کسب تجربه با دانش آموزان متوسطه اول برنامه ریزی رو شروع کردم و الان به کمک خدا هر سال با تعداد زیادی از کنکوری ها کار می کنم

پریا واعظی
بیش از 4 سال

سابقه کاری

تمام رشته ها

مشاور

سیستم مشاوره

حضوری و مجازی

پریا واعظی

من پریا واعظی

درباره ی من

من مجتبی سادات رسول فارغ التحصیل سال 1395 کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته مهندسی صنایع برنامه ریزی و کنترل پروژه هستم. از ابتدای دانشجویی در سال 1388 شروع به فعالیت های آموزشی کرده ام. پدر و مادر من با افتخار هر دو از کارمندان آموزش و پرورش بودنده اند، شاید منشاء علاقه من به فعالیت های آموزشی نسبت به سایرین این موضوع بوده است. در مشاوره تحصیلی آکو از ابتدا سعی بر این بوده که هر علم و دانشی کسب شده رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا شاید کمکی به دانش آموزان این مرز و بوم کرده باشیم.

برنامه های من برای دانش آموزان

از نظر من مشاوره تحصیلی بسیار کار پر مسئولیتی است. روش کار من با دانش آموزان جدی بودن و  قاطعیت است زیرا اگر کسی می خواهد رتبه ی مناسبی کسب کند باید این سختی را در سال کنکور تحمل نماید! برنامه ریزی درسی در هفته اول درسی سبک و صرفا برای تحلیل میزان آمادگی، میزان مطالعه و روش یادگیری و درس خواندن دانش آموز است. از هفته دوم دریافت برنامه درسی، ساعات مطالعاتی سنگین تر و متناسب با اولویت بندی های آزمون و امتحانات و برای فارغ التحصیلان بودجه بندی کنکور مربوطه خواهد بود.

مهارت های من

در این سال ها چه آموخته ام

مشاوره کنکور تجربی
88%
مشاوره کنکور انسانی
80%
مشاوره کنکور فنی و حرفه ای
90%
انتخاب رشته
69%
مشاوره کنکور ریاضی
83%
مشاوره کنکور هنر
61%
هدایت تحصیلی
98%
مشاوره متوسطه اول و ابتدایی
60%

سوابق آموزشی و مشاوره ای

یک سفر پر از مسئولیت

تحصیلات

کارشناسی

بیوتکنولوژِ

تجربیات

مشاوره مراکز برتر کشور پرسا، آکو و ....

تهران، کرج و ....

نظرات دانش آموزان

کامنت های اخیر

سلام من واقعیت یکی دو جلسه اول از خانم واعظی می ترسیدم ولی بعدش ارتباط خیلی خوبی باهاشون گرفتم و تونستم امتحانات نهاییم رو با معدل 19.02 بگذرونم الانم منتظر جواب کنکورم!
محیا رضایی
رشته ریاضی
سلام وقتت بخیر خانم واعظی واقعا مشاور خوب و کاربلدی هستند و جدیت ایشون باعث می شد حتی بعضی از وقت ها که حال درس خوندن نداشه باشم هم بشینم بخونم
محمدرضا بادی پا
رشته ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا