پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۱

ثبت نام مجدد در آزمون عملی رشته علوم ورزشی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی از جمله رشته هایی می باشد که علاوه بر آزمونی که به صورت کتبی برای آن ها برگزار می شود باید در ازمون عملی هم شرکت نمایند و در آخر پذیرش نهایی ان ها با توجه به هر دو آزمون عملی و کتبی آن ها خواهد بود، در این خبر با تیم تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۱ قرار بگیرید.

آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۱

ثبت نام در آزمون عملی رشته علوم ورزشی در اوایل تیر ماه 1401 شروع و برگزاری آن در اواخر تیر ماه بوده است، اما سازمان سنجش مهلت مجددی برای جاماندگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در نظر گرفته است.

ثبت نام در آزمون عملی رشته علوم ورزشی از تاریخ 4 / 5 / 1401 شروع و تا 6 / 5 / 1401 اتمام می یابد، افرادی که در تیر ماه نتوانستند در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی شرکت نمایند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام برای شرکت در آن اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در اواخر مرداد ما (در روز 5 شنبه 27 / 5 / 1401 برای آقایان و در روز جمعه 28 / 5 / 1401 برای خانم ها) می باشد، این آزمون با توجه به آمار افرادی که در این آزمون شرکت می کنند در استان های مختلف برگزار خواهد شد، اطلاعیه محل آزمون در 23 / 5 / 1401 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

اطلاعيه ثبت نام مجدد آزمون عملي رشته‌ علوم ورزشي و آموزش تربيت بدني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1401

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا