پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آزمون عملی رشته های هنر

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی رشته های هنر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برخی رشته های هنر دارای آزمون عملی می باشند که داوطلبان آن باید برای پذیرش اقدامات لازم در این مرحله را نیز به عمل اورند و تلاش خود را برای پذیرش در این قسمت نیز به انجام رسانند، در آزمون سراسری 1401 نیز برخی رشته ها هستند که آزمون عملی دارند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در جریان روند برگزاری آزمون عملی رشته های هنر 1401 قرار گیرید.

آزمون عملی رشته های هنر

رشته های آزمون عملی سال 1401 در گروه ازمایشی هنر به شرح زیر می باشد :

  1. نقاشي
  2. ارتباط تصويري
  3. آموزش هنر
  4. طراحي پارچه و طراحي لباس
  5. طراحي صنعتي
  6. كتابت و نگارگري

داوطلبانی که در آزمون سراسری گروه ازمایشی هنر 1401 شرکت نموده اند و رشته های فوق را انتخاب کرده اند باید در آزمون عملی ان نیز شرکت نمایند و در آخر با محاسبه هر دو نمره کتبی و عملی یک نتیجه نهایی به آن ها اعلام شود.

کارت آزمون عملی رشته های هنر از روز چهارشنبه 26 / 5 / 1401 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند آن را پیرینت کند.

آزمون عملی رشته های نقاشي، ارتباط تصویری و آموزش هنر، طراحي پارچه و طراحي لباس در صبح روز جمعه 28 / 5 / 1401 و آزمون عملی رشته های طراحي صنعتي و كتابت و نگارگري در بعدازظهر 28 / 5 / 1401 برگزار می شود. در ادامه می توانید اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی رشته های دارای شرایط خاص سال 1401 را مطالعه نمایید.

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص رشته های دارای شرایط خاص گروه ازمایشی هنر

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا