پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اخبار امتحانات نهایی

از سال آینده امتحانات دوره متوسطه به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در پی اعمال سوابق تحصیلی بر روی رتبه داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مدیر کل دفتر آموزش و پرورش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش فرمود : امتحانات دانش آموزان دوره متوسطه از سال تحصیلی جدید به صورت نهایی (کشوری) برگزار خواهد شد. در ادامه این خبر با مشاوران آکو همراه باشید.

اخبار امتحانات نهایی

عباس سلطانیان در مورد دانش آموزانی که در سال تحصیلی 1403 – 1402 در دوره دوم متوسطه در حال تحصیل می باشند گفت که امتحانات این داوطلبان به دلیل این که تاثیر سوابق تحیلی افزایش یافته است به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

در سال تحصیلی پیشِ رو حدود 800 هزار دانش آموز پایه دوازدهم داریم که مشمول شرکت در امتحانات نهایی سال 1402 خواهند بود و از سال آینده دانش آموزان پایه دهم و یازدهم نیز به این تعداد افزوده خواهند شد و حدود 2 میلیون دانش آموز خواهیم داشت که در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

نمرات امتحانات نهایی تا آزمون سراسری تیر ماه 1401 تاثیر مثبتی بر روی کنکور داوطلبان داشت ولی از این پس این تاثیر به صورت قطعی انجام می شود.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا