پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردوی نوروزی در کرج

مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور تحصیلی

اردوی نوروزی 1402

اردوی نوروزوی 1402، بزرگترین اردوی نوروزی استان البرز و یکی با کیفیت ترین اردوهای نوروزی در کشور می باشد. این اردو با حضور اساتید مطرح کشور، مشاورین برجسته و بزرگان کنکور برگزار می شود.

بزرگترین اردوی مطالعاتی در البرز

حضور مهندس سهیل حاج کرم

سهیل حاج کرم

مهندس سهیل حاج کرم

مشاور و مربی انگیزیی

عید نوروز یک فرصت استثنایی برای دانش آموزان کنکوری است تا عملکرد چند ماهه ی خود را تقویت

کنند و در این برهه جایگاه خود را تثبیت نمایند. اردوی نوروزی یک دوره ی فشرده کاملا استثنایی برای تمام دانش آموزان می باشد.

سهیل حاج کرم

مدیر دپارتمان مشاوره

مجتبی سادات رسول

مشاور کنکور و مشاور تخصصی کنکور هنر

ارشيا والي

مشاور تخصصي كنكور هنر

طرح های اردوی نوروزی

پانسیون مطالعاتی

تماس بگیرید
  • فضای مطالعاتی عالی
  • پشتیانی تمام وقت
  • حضور مشاورین برتر
  • حضور اساتید برتر
  • از ساعات 8 الی 23
  • آزمون های مدون

شبانه روزی

تماس بگیرید
  • اردوی شبانه روزی
  • همایش های جمع بندی
  • حضور تیم مشاوره آکو
  • وعده های غذایی
  • پشتیبانی درسی
  • برنامه ریزی درسی
  • پذیرش از سراسر کشور
  • آزمون های روزانه
محبوب

آنلاین

تماس بگیرید
  • پیگیری هر 2 ساعت یکبار
  • آزمون روزانه
  • مشاوره تصویری روزانه
  • برنامه ریزی تحصیلی

آیا اردوی نوروزی به درد من می خورد؟

اردوی نوروزی آنلاین چطور؟

اگر به برنامه های درسی خود پایبند نیستید، آدم مسئولیت پذیری نیستید و قرار است به مشاور و پشتیبانتان دروغکی و از توی رخت خواب بگویید که درحال درس خواندن و تست زدن هستید، پانسیون مطالعاتی آنلاین یا حتی بهترین اردوی نوروزی نیز به درد شما نمیخورد. چون اساس رابطه بین مشاور و پشتیبان اعتماد است.

شما به پشتیبان یا مشاور خود اعتماد دارید که برنامه درسی مناسب و مفیدی برای شما می نویسد و مشاور هم مطمئن است که شما آنقدر برای خودتان و مشاورتان ارزش قائل هستید که حقیقت را درباره ساعت مطالعه و برنامه درسی خود به او می گویید. پس اگر به دنبال در رفتن از زیر درس خواندن و هدر دادن فرصت خود برای تبدیل شدن به رتبه برتر کنکور هستید، قید شرکت در هر گونه اردو مطالعاتی یا پانسیون مطالعاتی کنکور را بزنید. اما اگر به دنبال فضای مناسب برای درس خواندن هستید با ما همراه باشید.

اردوی مطالعاتی و پانسیون دخترانه در کرج

تجربه ای که در زمینه مشاوره کنکور داریم نشان داده که یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان در سال کنکور محل درس خواندن است! ممکن است داوطلب به هر دلیلی در منزل شرایط مناسب برای مطالعه متمرکز را نداشته باشد. داشتن فرزند کوچکتر در خانواده، شرایط خاص و مشکلات خانوادگی یا حتی نداشتن اتاق مجزا برای مطالعه از عواملی است که شما را نیازمند پانسیون مطالعاتی میکند. 

برای داوطلبان کنکور در کرج و برای ایجاد فضای مطالعه مناسب استفاده از پانسیون مطالعاتی کرج یکی از بهترین انتخاب ها است. بسیاری از دانش آموزان ترجیح میدهند در کتابخانه برای کنکور درس بخوانند و برخی نیز بهره مندی از خدمات ویژه پانسیون کنکور را ترجیح میدهند. خب کتابخانه و اردو مطالعاتی در پانسیون ها تفاوت هایی باهم دارند.

اردوی نوروزی و پانسیون مطالعاتی در کرج

تفاوت ها و شباهت های پانسیون کنکور و درس خواندن در کتابخانه برای کنکور

کتابخانه برای کنکوری ها ساعت مطالعه خاص و زمان استراحت در نظر نمیگیرد ولی در پانسیون کنکور علاوه بر ساعت کاری بیشتر بازه های زمانی مشخص برای استراحت و مطالعه در نظر گرفته میشود. مثلا در پرسا به عنوان بهترین پانسیون دخترانه کرج اردو مطالعاتی برای دوران کنکور با شرایط ویژه شبانه روزی و آنلاین در نظر گرفته شده است.

کتابخانه برای عید نوروز کنکور برنامه ای ندارد و احتمالا شما دوران طلایی نوروز را نمیتوانید به کتابخانه بروید و در شرایط مطلوب درس بخوانید. این درحالی است که با ثبت نام اردو مطالعاتی نوروز در کرج میتوانید تمام روز را در تعطیلات عید به مطالعه اختصاص دهید و نگران دید و بازدید های عید و فرصت اندکی که تا کنکور باقی مانده نباشید.

اردوی نوروزی

در پانسیون مطالعاتی امکانات ویژه تغذیه در نظر گرفته میشود اما در کتابخانه ارائه غذای گرم یا حتی محیط مناسب برای همراه داشتن غذا در نظر گرفته نشده است. در بهترین پانسیون مطالعاتی دخترانه کرج با تیم پرسا میتوانید به دور از نگرانی برای نیاز های روزمره تان، به مطالعه در پانسیون شبانه روزی بپردازید.

برای داشتن یک کنکور موفق فقط اختصاص دادن زمان زیاد به درس خواندن کافی نیست و شما باید برنامه ای متناسب با شرایطتان داشته باشید. مطالعه در کتابخانه پیشنهاد ویژه مشاوره تحصیلی کنکور را به شما نمیدهد اما انتخاب بهترین پانسیون مطالعاتی دخترانه کرج به شما فرصت استفاده از مشاور کنکور به شما میدهد.

حضور اساتید برای رفع اشکال و مشاور و پشتیبان برای اطمینان از مطالعه مفید از شرایط ویژه ای است که در اردو مطالعاتی نوروز پرسا خواهید داشت

بهترین پانسیون مطالعاتی دخترانه کرج برای کنکور

ایده راه اندازی پانسیون مطالعاتی مخصوص کنکور را از آنجایی پیدا کردیم که با یک سرچ ساده کلمه پانسیون دخترانه کرج در گوگل، هیچ مرکز تخصصی برای راه اندازی اردو مطالعاتی برای کنکور یا حتی چیزی مثل کتابخانه برای کنکور داوطلبان کرجی یافت نشد.

 شاید یک سری کتابخانه های محلی یا پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در کرج باشند که برای همه مقاطع به فعالیت محدود بپردازند اما ما در مجموعه مشاوره آکو و با همکاری تیم آموزشگاه کنکور پرسا تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی بهترین پانسیون مطالعاتی دخترانه کرج را راه اندازی کنیم.

با چشم اندازی واضح به همین هدف برای انتخاب یک محوطه مناسب با حضور مسئولین متعهد و مجرب اقدام کردیم و تلاش کردیم شرایط مناسب مطالعه را در کنار حضور مشاوران و مدرسان کنکور فراهم کنیم. راه اندازی بهترین پانسیون دخترانه مهرشهر کرج برای ما افتخار بزرگی بود که البته با در نظر گرفتن هزینه های تمام شده برای پانسیون مطالعاتی قیمت معقولی نیز برای ثبت نام پانسیون در نظر گرفته شده است.

پانسیون مطالعاتی در کرج

اطلاعات تماس

درصورت نیاز میتوانید از طریق شماره 02633408944 با پشتیبانان و مسئولین ثبت نام پانسیون مطالعاتی کرج در تماس باشید و برای گذراندن مسیر موفقیت خود در اردو مطالعاتی پرسا رزرو اولیه انجام دهید.

هزینه های اردوی نوروزی

قیمت پانسیون مطالعاتی کرج قیمت پانسیون مطالعاتی دخترانه باتوجه به روزهای حضور در محل پانسیون، پایه و رشته، شرایط حضوری یا آنلاین بودن پانسیون مطالعاتی و طرح های مورد استفاده برای مشاوره برنامه ریزی کنکور متفاوت است. برای اطلاع بیشتر میتوانید کلمه پانسیون را به شماره 09025646234 پیامک کنید

ادامه مطلب
نوروزی آنلاین

پانسیون مطالعاتی آنلاین

پانسون مطالعاتی آنلاین شامل پیگیری های صبحانه برای شروع درس خواندن، برنامه ریزی برای هر بازه مطالعاتی و آموزش روش برنامه ریزی برای مطالعه در خانه است. بجز این با کمک مشاور کنکور میتونی فضای مناسب برای مطالعه ات فراهم کنی و با رعایت نکات مهمی که ذکر میشه بهترین بازدهی رو با پانسیون مطالعاتی کنکور داشته باشید.

امکان ارتباط از طریق چت، وبکم، وویس و تلفن برای داوطلبان موجب ایجاد حس مسئولیت خواهد شد و مکالمات انگیزشی روزانه با مشاور میتواند هرروز را برای شما به بهترین روز مطالعاتی تان تبدیل کند. پانسیون مطالعاتی آنلاین میتواند در طول سال شما را همراهی کند و یا در روز های تعطیلات عید نوروز همراه شما باشد.

اردوی نوروزی و پانسیون مطالعاتی نوروزی در کرج توسط مشاوره تحصیلی آکو به بهترین شیوه ی ممکن و با بالاترین امکانات ممکن برگزار می شود

اردوی نوروزی آکو به سه شیوه ی پانسیون روزانه، اردوی شبانه روزی و بصورت آنلاین برگزار می شود در تمامی دوره ها از به روز ترین امکانات آموزشیاستفاده می شود. همچنین اساتید مطرح نیز در این دوره ها حضور دارند.

در جواب باید بگوییم در تمامی روزهای اردوی نوروزی  اساتید و پشتیبانان جهت تدریس، جمع بندی و رفع اشکال دروس حضور دارند

دکمه بازگشت به بالا