پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 15 و 16 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شده است و نتایج آن در 3 تیر 1401 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شده اند به نوبت برای مصاحبه دعوت خواهد شد، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا جریان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش قرار گیرید.

در بین افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده اند برخی به نتایج این آزمون معترض هستند و سازمان سنجش در یک بازه زمانی فرصت اعتراض به نتایج را برای این افراد فراهم آورده است.

داوطلبان برای ثبت اعتراض و ابهامات خود در رابطه با نتایج اولیه آزمون استخدامی تا دهم تیر ماه 1401 فرصت دارند و می توانند اعتراض خود را تا تاریخ مشخص شده در سایت سنجش ثبت نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

  1. افرادی که نسبت به نتایج آزمون استخدامی خود معترض هستند می توانند در سایت سازمان سنجش اعتراض خود را به ثبت برسانند، برای این کار باید ابتدا در منوی سیستم پاسخگویی وارد قسمت ارسال درخواست شوید.
  2. اگر در سایت سازمان سنجش عضویت ندارید یک حساب کاربری برای خود در این سایت ایجاد کنید.
  3. و اگر از قبل در این سایت عضو شدید می توانید تنها با ورود به این سامانه و با درج رمز عبور – ایمیل و کد ملی وارد سایت شوند و اعتراض خود را به ثبت برسانند.
  4. برای ثبت اعتراض بر روی عبارت درخواست جدید در فهرست سمت راست کلیک کنید.
  5. نوع آزمون و سال برگزاری آن را انتخاب کنید.
  6. لینک درخواست بررسی مجدد نمره را انتخاب کرده و اطلاعات فردی را وارد نموه و درخواست خود را ثبت نمایید.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا