پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص

نتیجه رشته های دارای شرایط خاص اعلام شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سازمان سنجش و آموزش کشور خبر از اعلام نتایج اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص سال 1401 داد، رشته های دارای شرایط خاص رشته هایی می باشند که داوطلب برای پذیرش در آن ها بعد از گذراندن دوره انتخاب رشته و پذیرش اولیه باید برای مصاحبه خود را آماده نمایند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید.

اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص

به گزارش دکتر حسن مروتی روابط عمومی سازمان سنجش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از انجام مصاحبه باید به درگاه ارگان یا دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و درباره مدارک مورد نیاز و زمان و مکان مصاحبه اطلاعات دقیق را به دست آورند.

به گفته معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی در نهایت پذیرفته خواهند شد که تمامی اقدامات لازم را در خصوص تحویل مدارک و انجام مصاحبه انجام داده باشند، همچنین کسب نمره مطلوب در مصاحبه و گزینش داوطلب بسیار پر اهمیت می باشد بنابراین داوطلبان برای این مرحله تلاش خود را داشته باشند تا در نهایت به عنوان قبول نهایی در این دانشگاه ها باشند.

همچنین داوطلبان توجه داشته باشند که دعوت به مصاحبه به معنای پذیرش نیست، زیرا در مرحله اول چند برابر ظرفیت خواسته شده به دانشگاه یا ارگان مورد نظر معرفی می شوند و پس از انجام مصاحبه و گزینش و بررسی مدارک نتایج نهایی به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

نتایج نهایی این موسسات در اواخر شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا