پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

امتحانات نهایی ازمایشی چیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.6/5 - (12 امتیاز)

با توجه به تغییرات کنکور و افزایش تاثیر معدل در آزمون سراسری بسیاری از موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی به این نتیجه رسیدند که می توانند به صورت آزمایشی به برگزاری امتحانات نهایی بپردازند، در ادامه این خبر با مشاوران آکو همراه باشید.

شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور در دروس عمومی به صورت آزمایشی به صورت تشریحی امتحاناتی برگزار می کند، شرکت در این امتحانات باعث می شود که دانش اموزان با جو امتحانات، و سوالات تا حدودی اشنا شوند.

1259

این موسسه برنامه امتحانی که می خواهد بر اساس آن امتحاناتی را برگزار نماید منتشر نموده است و داوطلبانی که می خواهند در این امتحانات آزمایشی شرکت نمایند باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه نمایند و با توجه به اطلاعات شخصی خود به صورت اینترنتی در این آزمون ها ثبت نام کنند.

امتحانات نهایی ازمایشی از تاریخ 23 / 9 / 1401 شروع خواهد شد و تا تاریخ 26 / 9 / 1401 ادامه دارد، این امتحانات تنها در چهار درس فارسی  (3) ، عربی، زبان قرآن (3) ، تعلیمات دینی (3) ، زبان انگلیسی (3) برگزار خواهد شد و مختص دروس عمومی می باشد.

اینستاگرام مرکز مشاوره اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا