پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۱

شروع امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۱

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحانات نهایی دوازدهم از 1 شهریور ماه شروع می شود و تا 26 شهریور ماه ادامه دارد، این دوره از امتحانات هم برای دانش آموزان سال دوازدهم و هم برای بزرگسالان می باشد، دانش آموزانی که در خرداد ماه در امتحانات نهایی قبول نشدند باید در این امتحانات شرکت نموده و نمره مورد نظر را کسب نمایند، مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو خبر از برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه 1401 می دهد.

610

امتحانات نهایی شهریور ماه 1401 در تمامی دروس و تمامی رشته ها برگزار می شود، داوطلبانی که در پی ترمیم معدل هستند نیز می توانند در این امتحانات شرکت نمایند، ولی داوطلبان ترمیم معدل توجه داشته باشند که ترمیم معدل تنها برای آزمون سراسری کارایی دارد و این معدل نمره دیپلم آن ها را برای کار های دیگر تغییر نمی دهد.

داوطلبان چند روز قبل از شروع امتحانات نهایی می توانند کارت ورود به جلسه خود را از حوزه مورد نظر تحویل بگیرند، در برخی موارد ممکن است حوزه امتحانی دانش آموز با مدرسه وی متفاوت باشد که در کارت ورورد به جلسه ذکر خواهد شد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا