پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

امتحان نهایی جغرافیا و منابع مطالعاتی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحان نهایی جغرافیا که برای بچه های انسانی در روز پنجشنبه 25 خرداد برگزار می شود یکی از امتحانات مهمی است که نمره آن در رتبه کنکور قطعا تاثیر خواهد داشت. متاسفانه جغرافیا یکی دیگر از دروسی است که معمولا به آن کم توجهی شده و مطالعه آن به لحظه آخر موکول می شود.

اما با توجه به آن که اهمیت امتحانات نهایی بسیار زیاد شده توصیه ما این است که همه دروس را بطور جدی مطالعه کرده و در کنار آن از یک منبع کمکی هم استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم کتاب های کمک درسی را که برای مطالعه جغرافیا مفید هستند را معرفی کنیم. پس با مجموعه آکو همراه باشید و در صورتیکه سوالی داشتید با شمار تلفن 02633408944 تماس بگیرید.

امتحان نهایی جغرافیا و کتاب های کمک درسی

از انجایی که امتحانات نهایی هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی می شود نمی توان درباره نحوه سوالات امتحان نهایی جغرافیا پیش بینی دقیق داشت. بنابراین بهتر است تا سوالات امتحان نهایی سال های گذشته را حتما مطالعه کنید. در ادامه کتاب های کمک درسی را معرفی می کنیم که نمونه سوالات زیاد آن ها باعث شده تا بتوانید به خوبی با همه نوع سوال احتمالی آشنا شوید.

  • کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم انتشارات خیلی سبز:

انتشارات خیلی سبز با مجموعه کتاب هاب ماجراهای من و درسام توانسته در تولید کتاب های کمک درسی به دانش آموزان موفق عمل کند. درسنامه کتاب ماجراهای من و درسام کامل بوده و با استفاده از تصاویر مطالب را به خوبی منتقل می کند.

ماجراهای من و درسام جغرافیا

این کتاب 112 صفحه دارد و توسط خانم طاهری و خانم مهابادی تالیف شده است. در این کتاب بعد از هر درسنامه 20 تا 30 تا سوال امتحانی آورده شده که برای جمع بندی مطالب مفید است. در بخش سوم کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم انسانی بیش از 5 آزمون وجود دارد که همه آن ها بارم بندی از 20 نمره دارند.

این بخش از کتاب کمک می کند تا با نحوه سوالات امتحان نهایی آشنا شوید و مطالب درسی را که مطالعه کرده اید مرور و جمع بندی کنید.لازم به ذکر است که بعد از هر بخش از سوالات پاسخنامه تشریحی آن ها هم بطور کامل قرار گرفته است. هزینه کتاب حدود 98 هزار تومان می باشد.

  • کتاب بیسترس جغرافیا دوازدهم انسانی انتشارات کارگو:

کتاب بیسترس جغرافیا از انتشارات کارگو یکی دیگر از کتاب های کمک درسی مناسب برای امتحان نهایی جغرافیا می باشد. این کتاب همراه با مباحث کتاب درس به درس پیش رفته. در بخشی از این کتاب قسمتی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید خلاصه خوانی کرده و مطالب را جمع بندی کنید.

جغرافیا دوازدهم انسانی

مهم ترین بخش این کتاب بخش آزمون ها است. 6 دوره آزمون نهایی که در این کتاب آورده شده مشابه امتحانات نهایی سال های اخیر است و با آزمون های تشریحی توانسته به دانش آموزان کمک کند تا تسلط کافی را بر روی مطالب درسی داشته باشند. کتاب بیسترس هم تمام پاسخ های سوالات و آزمونات را بطور تشریحی دارد هزینه آن حدود 75 هزار تومان است.

  • کتاب شب امتحان جغرافیا دوازدهم انسانی انتشارات خیلی سبز:

کتاب شب امتحان جغرافیا از انتشارات خیلی سبز یکی دیگر از کتاب های کمک درسی کم حجم است که در 47 صفحه و توسط خانم طاهری و خانم معبودی نوشته شده است. برخلاف حجم کمی که دارد کتاب کاملی است که برای تمرین امتحانات نهایی می تواند بسیار کمکتان کند.

امتحان جغرافیا خیلی سبز

12 آزمون شبیه ساز امتحانی در کتاب قرار گرفته که بارم بندی دارندو. علاوه بر آن جزوه شب امتحان هم یکی از ویژگی های خوب کتاب است که ویژه شب امتحان طراحی شده است. پاسخنامه تشریحی کتاب شب امتحان جغرافیا بطور کامل و تشریحی در کتاب قرار گرفته است. قیمت این کتاب حدود 59 هزار تومان می باشد.

  • جزوه امتحانی جغرافیا دوازدهم انسانی انتشارات اسفندیار:

جزوه امتحانی جغرافیا از انتشارات اسفندیار یکی از جزوه های خوب و معتبری است که برای امتحان نهایی جغرافیا حتما مفید خواهد بود. اگر بخواهیم ویژگی های این کتاب را به ترتیب نام ببریم: آزمون نوبت تول و نوبت دوم که بارم بندی دارند و می توانید با این آزمون ها خودتان را بسنجید.

امتحانی جغرافیا

وجود پاسخ نامه تشریحی که می توانید نکات مهم و ضروری را در این پاسخنامه ها پیدا کنید. وجود فلش کارت هایی که بطور خلاصه مباحث درسی را توضیح می دهند و در بخش پایانی کتاب قرار گرفته اند. قیمت جزوه امتحانی جغرافیا حدود 48 هزار تومان می باشد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا