پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

امتحان نهایی سلامت و بهداشت

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحان نهایی سلامت و بهداشت از امتحاناتی است که ممکن است دانش آموزان آن را کم اهمیت بدانند. اما با توجه به اینکه امسال معدل دانش آموزان تاثیر زیادی بر کنکور دارد در نتیجه بهتر از دانش آموزان امتحانات نهایی خود را جدی بگیرند. به هر حال این درس جز دروس عمومی دانش آموزان به حساب می آید و نمره آن بر افزایش معدل کمک میکند، پس بهتر است در این درس نمره ی خوبی کسب کنید. در این مقاله به معرفی برخی از منابع این درس که برای امتحان نهایی تالیف و چاپ شده اند میپردازیم.

برای آنکه از اهمیت هر مبحث درسی سلامت و بهداشت مطلع شوید, در ابتدا بارم بندی فصل های این کتاب را بررسی می کنیم.

بندی درس سلامت و بهداشت

امتحان نهایی سلامت و بهداشت و منابع مطالعاتی مورد نیاز

مطالعه کتاب سلامت و بهداشت نسبت به مطالعه دروس تخصصی بسیار راحت تر بوده و وقت کم تری را هم می گیرد. پس بهتر است برای امتحان نهایی کتاب درسی را خوب خوانده باشید و از کتاب های کمک درسی نیز استفاده کرده باشید تا نمره خوب و راحتی را در این درس کسب کنید.

  • کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران:

با توجه به پررنگ شدن امتحانات نهایی و تاثیر نمرات نهایی دانش‌آموزان بر کنکور, انتشارات مبتکران دست به چاپ کتاب هایی با عنوان غول امتحان زده است. کتاب غول امتحان سلامت و بهداشت انتشارات مبتکران کتابی است که برای پایه دوازدهم ارائه شده و مناسب برای استفاده در طول ترم و زمان امتحان نهایی سلامت و بهداشت میباشد.این کتاب دارای ۱۵۲ صفحه است و در سال ۱۴۰۱ تعریف شده. همچنین کتاب دارای ایستگاه های تمرین است که دارای پرسش های تالیفی و شناسنامه‌دار می باشد و به صورت درس به درس ارائه شده است.

غول امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم

پس از به پایان رسیدن ایستگاه های تمرین و پرسش های هر درس به بخش شبیه سازی امتحان پایان ترم می رسیم که در این بخش چند دوره آزمون برای نوبت اول و چند امتحان تشریحی دیگر برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری طراحی شده است. پاسخنامه این کتاب دارای توضیحات کامل و تشریح می باشدکه درک مباحث را برای تمامی دانش اموزان راحتتر کرده است.قیمت کتاب هم ۱۵۲هزار تومان است.

  • شب ‌امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز:

کتاب شب امتحان انتشارات خیلی سبز با آزمون های تشریحی نوبت اول و نوبت دوم طبقه بندی شده در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. تعداد کل آزمون های موجود در این کتاب ۱۲ عدد می باشد که آزمون شماره ۱ تا شماره ۵ مربوط به امتحان نوبت اول است.

شب امتحان سلامت و بهداشت خیلی سبز دوازدهم ریاضی

پاسخنامه آزمون ها کاملاً تشریحی است و همینطور درسنامه این کتاب در انتها و بعد از پرسش و پاسخ ها قرار گرفته و به تشریح مهمترین قسمت های هر درس و کلیدی ترین نکات پرداخته است. با توجه به اینکه این کتاب دارای درسنامه های بسیار خلاصه می باشد می تواند انتخاب خوبی برای مرور و جمع بندی باشد و گزینه مناسبی برای تمرین در زمان امتحان نهایی سلامت و بهداشت می باشد. قیمت کتاب ۵۹ هزار تومان است.

  • گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه:

کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت انتشارات گل واژه نیز همانند کتاب شب امتحان است و در بخش انتهای شاهد درس‌نامه‌های چکیده و خلاصه هزینه که به مرور به جمع بندی کمک می کند. آزمون های این کتاب برای هر درس طراحی شده که کل مطالب درسی آن درس و فصل را پوشش می‌دهد.

گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم ریاضی

این منبع حداقل ۵۰۰ پرسش تشریحی دارد و مناسب زمان امتحانات نوبت اول و امتحانات نهایی می باشد. پاسخنامه کتاب های گلبرگ کاملاً تشریحی و بسیار کاربردی است و به نکات کلیدی هر درس اشاره کرده است. قیمت کتاب ۷۶ هزارتومان است.

  • امتحانِت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه:

امتحانت مجموعه جدید امتحانی انتشارات مهر و ماه است که با توجه به افزایش اهمیت امتحانات نهایی طراحی گردیده کتاب امتحانت سلامت و بهداشت مهر و ماه با درسنامه شروع می شود و به صورت درس به درس به توضیح مطالب اصلی هر درس می پردازد. درسنامه این کتاب بسیار کامل است و منجر به یادآوری و یادگیری کلیات هر درس می شود.

امتحانت سلامت و بهداشت مهر و ماه

این کتاب دارای آزمون های تالیفی و یا شناسنامه دار است که نمونه سوالات مناسبی برای امتحانات دی ماه و خرداد ماه به حساب می آید. پاسخنامه این کتاب کاملا تشریحی و مناسب است و هر سوال را به طور کامل توضیح می‌دهد تا یادگیری مفاهیم را برای دانش آموزان سازماندهی و آسان تر کند. قیمت کتاب ۳۵ هزارتومان است.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا