پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

امتیاز تاهل آزمون استخدامی

اضافه شدن امتیاز تاهل برای بانوان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با توجه به اینکه آزمون آموزش و پرورش سال 1400 در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت 1401 برگزار شد، حال اطلاعیه مبنی بر تغییرات نتایج صادر شده است، در این خبر با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان اضافه شدن امتیاز تاهل به بانوان قرار گیرید.

امتیاز تاهل آزمون استخدامی

نتایج ازمون استخدامی 1401 در روز جمعه سوم تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، در ابتدا قرار بر این بود که در شهرستان هایی که نرخ باروری در آن جا کمتر از 2.5 بوده است امتیاز 2 نمره ای به داوطلبان مرد متاهل اختصاص یابد. همچنین به ازای هر فرزند نیز 2 امتیاز دیگر  به نمره کل داوطلبان زن و مرد اضافه شده است، این امتیاز به دلیل حمایت از جوانی جمعیت صورت گرفته است تا جوانان را نسبت به ازدواج ترغیب کنند.

نتایج ازمون استخدامی 1401

اما طبق اطلاعیه ای که در 7 تیر ماه منتشر شده است امتیاز تاهل به کارنامه بانوانی که متاهل هستند نیز تعلق گرفته به نمره نهایی آن ها اضافه شده است. در این شرایط بسیاری از داوطلبانی که در فاصله کوتاهی از قبولی قرار داشتند امکان قبولی دارند.

بنابراین بانوان متاهل حتما بار دیگر نتایج آزمون استخدامی خود را بررسی نمایند و در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سریعا به سایت آموزش و پرورش کل استان خود مراجعه نموده و طبق اطلاعیه هایی که آموزش پرورش استان مورد نظر ان ها منتشر نموده است، برای مصاحبه و ارائه مدارک و معاینات پزشکی آماده شوند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا