پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

برگزاری آزمون الکترونیکی آیلتس

ازمون آیلتس چگونه برگزار می شود؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

طی جلسه ای که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان آموزش کشور با مدیرانی که برگزار کننده آزمون هایی آیلتس هستند داشتند بر روی برگزاری ازمون های آیلتس به صورت الکترونیکی تاکید شده است، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

برگزاری آزمون الکترونیکی آیلتس

رئیس سازمان سنجش در این جلسه عنوان کرد که دانشگاه ها نیز در برگزاری این آزمون می توانند نقش بسیار پر رنگی داشه باشند، زیرا دانشگاه ها قطب علمی کشور هستند و تجربه بالایی در زمینه برگزاری آزمون های مختلف، فضای مناسب و … دارند و می توانند فعالیت خود را در  این زمینه داشته باشند.

در پی تمامی این مسائل ذکر شده امنیت این ازمون نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و موسسات برگزار کننده این آزمون باید به این موضوع دقت کافی را داشته باشند.

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون های بین الملل سازمان سنجش در این جلسه حضور داشت و گفت که برای سازماندهی نحوه برگزاری آزمون های بین المللی چاره اندیشی های صورت گرفته است که در حال اجرا می باشند.

این ازمون برای افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد، حتما باید در این آزمون نمره لازم را کسب کرده باشند و این مدرک را دریافت کنند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا