پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکورمشاور منهنر

بهترین استاد خلاقیت تصویری کنکور هنر

معرفی استاد حسین دشتستان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

درس خلاقیت تصویری کنکور هنر یکی از دروس تخصصی مهم به ویژه برای رشته هایی مثل گرافیک، نقاشی یا انیمیشن سازی است. بسیاری از داوطلبان به شرکت در کلاس کنکور هنر در سال کنکور اهمیت نمیدهند و همین هم موجب عدم ورود به بازار کار فعال میشود.

مثلا فرض کنید داوطلبی که در کنکور هنر جزو رتبه های برتر بوده است و در دانشگاه هنر تهران رشته گرافیک خوانده است چگونه وارد بازار کار میشود و داوطلبانی که بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند و دروس تخصصی کنکور هنر را در دانشگاه های غیر انتفاعی گذرانده اند چطور شغل مناسب پیدا میکنند؟

استاد حسین دشتستان یکی از اساتید برتر کنکور هنر است که درس خلاقیت تصویری را به روش آموزش عملی در ذهن داوطلبان علاقه مند مینشاند و برای کنکور آماده میکند. در ادامه درباره رزومه کاری و زندگینامه شخصی حسین دشتستان به عنوان بهترین استاد خلاقیت تصویری کنکور بیشتر بخوانید.

حسین دشتستان بهترین استاد خلاقیت تصویری کنکور هنر

برای آشنایی با بهترین استاد خلاقیت نمایشی نیازی نیست به راه دوری بروید ما از چیره دست ترین اساتید خلاقیت نماشی را به شما معرفی خواهیم کرد. از اساتید برتر رشته خلاقیت نمایشی می توان به استاد حسین دشتستانی اشاره کرد.

درس ترسیم فنی از کنکور هنر و معماری با بهترین استاد خلاقیت نمایشی کنکور هنر

ایشان در کنکور هنر رتبه 18را دریافت کرده اند .استاد دشتستانی در رشته طراحی صنعتی در مقاطع ارشد و کارشناسی از برگزیدگان دانشگاه های هنر وعلم صنعت هستند همچنین عضو انجمن طراحی داخلی امارات درسال2008 می باشند.

استاد دشتستان 15سال سابقه آموزش و17سال سابقه اجرایی را در کارنامه خود دارند. از سوابق علمی استاد دشتستانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد البته ناگفته نماند که مهارت ها وسوابق علمی این بزرگراربسیار زیاد وتوانمند هستند که قابل توصیف دراین مقاله نیست.

از تالیفات استاد حسین دشتستانی میتوان کتاب ترسیم فنی ویژه داوطلبان کنکور هنر ومعماری را نام برد.

در کلاس های تخصصی کنکور هنر استاد دشتستانی میتوانید تحلیل سوالات کنکور سال های گذشته را ببینید و درباره دروس تخصصی کنکور هنر اطلاعات بیشتری کسب کنید. به علاوه همکاری استاد دشتستان با تیم مشاوره آکو امکان دریافت مشاوره تخصصی کنکور هنر همراه با معرفی رشته های دانشگاهی کنکور هنر را نیز برای انتخاب رشته راحت تر  شما عزیزان فراهم کرده است.

سوابق علمی و اجرایی استاد حسین دشتستان

سوابق علمی این استاد را میتوان به صورت خلاصه در یک لیست معرفی کرد اما به هرحال نمونه های عملی و تجربه های مرتبط ایشان قابل بررسی در این وادی نیست و از حوصله کاربر خارج است. به هرحال سوابق علمی استاد حسین دشتستان در زمینه طراحی های تصویری را میتوان دی این دسته بندی ها توصیف کرد.

  • مدیر گروه معماری داخلی و طراحی صنعتی جهاد دانشگاهی البرز1378
  • کسب چندین جایزه و تقدیر نامه در دانشگاه علم و صنعت دانشجوی ممتاز
  • مدرس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی و مرکزمعماری ایران از سال1395تا کنون
  • عضو موسسه هنرهای تجسمی ایران

سوابق اجرایی بهترین استاد خلاقیت تصویری کنکور هنر

  • طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی شرکت تبلیغات مه نگار گرافیک ازسال1380تا1384
  • طراحی و نظارت برمجموعه فروشگاه های patchi دوبی، ابوظبی، راس الخیمه، شارجه(2010-2009)
  • طراحی و نظارت برjj وbaking
  • طراحی واجرای استودیوی خبر البرز1391
  • طراحی کانسپت سر درب طراحی داخلی بانک کشاورزی1396

کلاس کنکور هنر در آموزشگاه پرسا

کلاس کنکور هنر در کمتر آموزشگاهی پیدا میشود. شاید بتوان آموزشگاه کنکور پرسا را اولین آموزشگاه ارائه دهنده دروس خلاقیت تصویری و خلاقیت نمایشی به صورت تخصصی دانست. در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو، علاوه بر دریافت بودجه بندی سوالات کنکور هنر میتوانید انتخاب رشته کنکور هنر را نیز انجام دهید. یا از طریق شماره 02633408944 با ما در ارتباط باشید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا