پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های منتا

بودجه بندی آزمون های منتا

بودجه بندی آزمون های منتا برای کنکوری های 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.6/5 - (7 امتیاز)

منتا آزمون سایتی می باشد که دانش آموزان و دبیران و مشاوران به روش های متفاوت می توانند از آن استفاده کنند، آزمون های سایت منتا به صورت آنلاین برگزار شده و دانش اموزان و داوطلبان می توانند در آزمون های این موسسه آنلاین شرکت نمایند، سایت منتا برای آزمون های خود برنامه و هزینه خاصی در نظر می گیرد که داوطلبان با پرداخت هزینه و دریافت بودجه بندی می توانند خود را برای آزمون های هماهنگ و هوشمند این مجموعه آماده کنند، در این مقاله با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان بودجه بندی آزمون های منتا در سال 1401 قرار گیرید.

بودجه بندی آزمون های مُنتا ویژه سال تحصیلی 1402 – 1401 پایه دهم 

بودجه بندی آزمون های مُنتا ویژه سال تحصیلی 1402 – 1401 پایه یازدهم 

بودجه بندی آزمون های مُنتا ویژه سال تحصیلی 1402 – 1401 پایه دوازدهم 

بودجه بندی آزمون های منتا

دبیران و مشاورانی که با دانش آموزان در ارتباط هستند می توانند در این سایت برای خرید اکانت اقدام نمایند و پس از آن برای دانش آموزان خود آزمون های متفاوتی برگزار نمایند تا بتوانند سطح علمی دانش آموز خود را بسنجند.

منتازمون بستر مناسبی برای دانش آموزان و دبیران فراهم آورده است تا بتوانند در شرایطی مناسب سطح علمی و میزان بازدهی یک دانش آموز از میزان تلاشی که انجام داده را بسنجند، البته دانش آموزان و دیران به این نکته نیز توجه داشته باشند که برای هر شرکت در هر مرحله از آزمون های منتا متحمل هزینه هایی خواهند شد که در کل هزینه های بالایی نیست.

برای آشنایی بیشتر با آزمون های منتا می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

منتا چیست ؟

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا