پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی

متقاضیان تا 27 آذر ماه فرصت ثبت نام برای شرکت در امتحانات نهایی را دارند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در امتحانات دی ماه (داوطلبان تریم معدل وچه داوطلبانی که می خواهند سوابق تحصیلی ایجاد کنند) تا روز یکشنبه 27 آذر ماه 1401 فرصت دارند، این داوطلبان باید به مدارس بزرگسال محل زندگی خود مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند، در ادامه این خبر با مشاوره آکو در کرج همراه باشید.

تمامی دوطلبان تنها می تواند یکبار در ازمون ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی اقدام نمایند و برای بار دوم این کار ممکن نخواد بود، تنها داوطلبانی که در گذشته یکبار در آزمون ترمیم معدل شرکت کردهاند یک بار دیگر می توانند شانس خود را برای کسب نمره ای بهتر امتحان کنند.

ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی

در آزمون سراسری نمره ای برای داوطلب لحاظ می شود که نمره بالاتری باشد، یعنی اگر فرد در امتحانات دی ماه نمره ای پایین تر از نمره اصلی خود کسب نماید نمره اصلی در سوابق تحصیلی آزمون سراسری در نظر گرفته می شود.

امتحانات دی ماه از سوم دی شروع خواهد شد و تا 26 دی ادامه دارد، داوطلبان در هر درسی که ثبت نام نموده باشند می توانند امتحان دهد و نیازی به شرکت در تمامی دروس گروه آزمایشی خود ندارند، محل برگزاری امتحانات و دریافت کارت ورود به جلسه نیز توسط مدرسه بزرگسالانی که فرد در آن جا ثبت نام نموده است انجام خواهد شد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا