پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3

2/5 - (1 امتیاز)

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکر و امتحان نهایی بدست آورید. این تست ها به دانش آموزان تجربی کمک میکند تا دانش آموزان بتوانند تسلط کافی را روی تست ها بدست آورند. شما میتوانید با دنبال کردن کانال آپارات تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3 دارای 150 تست به هراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میبشد و دانش آموزان میتوانند بعد از این که تست ها را حل کرده اند به پاسخنامه ها مراجعه کنند و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارند. پاسخنامه تشریحی تست زیست دهم فصل 6 از توضیحات کامل و جامع ای برخوردار است که به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند.

1 3

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

گفتار 3 فصل 6 زیست دهم

در این قسمت بودجه بندی زیست دهم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و شما میتوانید با خوانش این توضیحات تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. بودجه بندی زیست دهم به شما کمک میکند تا بتوانید با خوانش آنها بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است زمان بگذارید.

بودجه بندی تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3

در این قسمت از جدول زیر میخواهیم بودجه بندی و تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پایه دهم از 7 فصل تشکیل شده است و دانش آموزان رشته با مطالعه زیست شناسی پایه دهم باید به 17 سوال از 50 سوال زیست پاسخ دهند 24 درصد از سوالات زیست کنکور را سال دهم تشکیل میدهد. بودجه بندی پایه دهم در کنکور به صورت زیر میباشد.

فصل اول زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا0 سوال
فصل دوم گوارش و جذب مواد 3 سوال
فصل سوم تبادلات گازی 2 سوال
فصل چهارم گردش مواد در بدن 5 سوال
فصل پنجم تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد2 سوال
فصل ششم از یاخته تا گیاه 3 سوال
فصل هفتمجذب و انتقال مواد در گیاهان 2 سوال
مجموع فصل ها ( 7 )مجموع سوالات 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل 6، 3 سوال بسیار مهم می آید که دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند به این تست ها پاسخ دهند. شما میتوانید بعد از حل این تست ها تمام ایرادات خود را برطرف کنید و برای کنکور از فصل 6 آمادگی پیدا کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم تست زیست دهم فصل 6 گفتار 3 را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که در این درس و دروس دیگر تسلط کافی پیدا کنید و بتوانید تمام ایرادات خود را برطرف کنید. دانش آموزانی که میخواند در دانشگاه های معتبر اینران قبول شوند میتوانند با تیم شاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های درسی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا