پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست کلیه

1/5 - (1 امتیاز)

تست زیست مبحث کلیه برای دانش آموزان رشته تجربی سال دهم میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. مبحث کلیه در کتاب زیست دهم فصل 5 است و گفتار های آن شامل 4 گفتار به ترتیب هم ایستایی و کلیه ها، فرآیند تشکیل ادرار و تخلیه آن، تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران، تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد است. شما میتوانید با ندبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست مبحث کلیه

تست زیست مبحث کلیه دارای 150 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباش و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی درس نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. دانش آموزان میتوانند راه حل خود را با راه حل پاسخنامه تشریحی تست زیست مقایسه کنند و بفهمند در کدام قسمت سوال اشکال داشتند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی مبحث کلیه ها بدست آورید.

1 17

برای دریافت لینک تست زیست مبحث کلیه به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست شناسی دهم مبحث کلیه

در این قسمت از زیست شناسی دهم مبحث کلیه تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست دهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما بتوانید با خوانش آن از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر باید تسلط داشته باشید. زیست دهم در کنکور دارای 7 فصل است که در ادامه بودجه بندی آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بودجه بندی زیست دهم

زیست در کنکور به طور کلی دارای 50 تست است که 17 تست را زیست دهم به خود اختصاص داده است. دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند به این 17 تست پاسخ دهند تا بتوانند 34 درصد را به خود اختصاص دهند. در جدول زیر تعداد سوالات از هر مبحث به همراه سرفصل های زیست دهم را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار داده ایم.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه) 3 سوال
فصل هفتم ( جذب و انتقال مواد در گیاهان) 2 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل پنجم در کنکور 2 تست می آید و دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند از پس این تست در کنکور بربیایند. تست زیست مبحث کلیه به شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز کمک بسیار زیادی میکند تا بتوانند با تسلط بسیار زیاد به این 2 تست در کنکور پاسخ دهد و درصد این 2 سوال را به خود اختصاص دهید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل کنند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند با گام های مثبت به سمت کنکور تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست مبحث کلیه
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا