پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فصل 2 حسابان 1

به این نوشته امتیاز دهید

تست فصل 2 حسابان 1 برای دانش آموزان رشته ریاضی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خودرا برطرف کنند. این تست ها به دانش آموزان در زمینه کنکور و امتحان نهایی کمک بسیار زیادی میکند. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

دانلود تست حسابان یازدهم فصل 2

حسابان یازدهم فصل 2 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با خوانش این توضیحات آمادگی های لازم را برای کنکور بدست آورید.

1 2

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
حسابان
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
50
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا