پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فلسفه یازدهم درس 6 تا 11

2.4/5 - (12 امتیاز)

تست فلسفه یازدهم درس 6 تا 11 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با خوانش این توصیحات آمادگی های لازم را برای کنکور بدست آورید.

نمونه سوال فلسفه

تیم مشاوره تحصیلی آکو از درس 6 تا 11 را در اختیار شما عزیزان میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن روی تست فلسفه یازدهم و خوانش توضیحات پاسخنامه تشریحی تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید زیرا پاسخنامه تشریحی از توضیحات بسیار کاملی برخوردار است.

یازدهم

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر آمادگی های لازم را بدست آورند. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فلسفه
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
20
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا