پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فیزیک قوانین نیوتون

4/5 - (3 امتیاز)

تست فیزیک قوانین نیوتون برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین وهم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید.

تعداد سوالات این آزمون 189 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

شما میتوانید با دنبال کردن کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تست فیزیک شامل 189 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی است و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید.

3 11

برای دانلود 189 تست فیزیک قوانین نیوتون به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا