پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تغییر رشته با کارنامه سبز

داوطلبان فریب سودجویان را نخورند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کارنامه سبز آزمون سراسری سال 1401 داوطلبان در 6 مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، کارنامه سبز کارنامه ای می باشد که داوطلبان در آن شانس قبولی کد رشته های پایین تر خود را مشاهده می کنند و با توجه به آن می توانند به تغییر رشته و دانشگاه خود فکر کنند، در ادامه این خبر با تیم مشاوره ای آکو همراه باشید.

تغییر رشته با کارنامه سبز

تنها راه تغییر رشته و دانشگاه با کارنامه سبز ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده می باشد، داوطلب باید در دانشگاهی که در آن قبول شده است ثبت نام کند و یک ترم خود را نیز در این دانشگاه بگذراند، در این بین درخواست خود همراه با کارنامه سبز به دانشگاه مبدا و مقصد بدهد، پذیرش تغییر رشته و دانشگاه به آسانی ممکن نیست و تحت شرایط خاصی انجام می شود.

به همین دلیل بسیاری از افراد در این بین سوء استفاده می کنند و به داوطلبان قول انجام این تغییرات را با دریافت مبلغ هنگفتی می دهد، داوطلب هم که بسیار مشتاق به این تغییر می باشد راضی می شود تا این مبلغ را پرداخت کند و به دانشگاه و رشته ای که مد نظر دارد برسد.

سازمان سنجش و آموزش کشور اما به داوطلبان هشدار داد که این افراد تنها سودجو هستند و نمی توانند در تغییر و رشته داوطلبان تاثیری بگذارند و این روند کاملا از طریق دانشگاه ها انجام خواهد شد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا