پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

سازمان سنجش مهلت انتخاب رشته را تمدید کرد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

انتخاب رشته 1401 از 18 مرداد ماه 1401 شروع و تا 22 مرداد ماه 1401 ادامه دارد، سازمان سنجش در اطلاعیه ای جدید اعلام داشت که داوطلبانی که تا به امروز موفق به وارد نمودن کد رشته محل های انتخابی خود نشده اند تا 24 مرداد ماه 1401 می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدامات لازم را به عمل آورند، مرکز مشاوره تخصصی آکو در این خبر از تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ می گوید.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

همچنین داوطلبانی که انتخاب رشته خود را انجام داده اند و در حال حاضر قصد اصلاح و ویرایش اطلاعات و کد رشته محل های انتخابی خود را دارند می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین تمامی داوطلبان آزمون سراسری که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید در وارد نمودن اطلاعات و کد های انتخابی خود دقت کافی را داشته باشند زیر سازمان سنجش و آموزش کشور پس از اتمام مهلت انتخاب رشته هیچ مسئولیتی در بلا کد ها و اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان عزیز ندارد و تمامی مسئولیت این اشتباهات گریبان گیر داوطلب خواهد بود.

داوطلبانی که نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام می کنند باید بدانند که پس از هر بار ویرایش پیامک تایید ویرایش برای داوطلب ارسال می شود.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا