پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور

سازمان سنجش و آموزش کشور یک بار دیگر انتخاب رشته آزمون سراسری را تمدید کرد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سازمان سنجش و آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام داشت که داوطلبانی که در زمان مقرر شده برای انتخاب رشته آزمون سراسری در تاریخ (17 / 5 / 1401 لغایت 24 / 5 / 1401) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته خود نشده اند می توانند در تاریخ 15 / 6 / 1401 لغایت 17 / 6 / 1401 به درگاه سایت سازمان سنجش (sanjesh.orgمراجعه نموده و اقدامات لازم را در خصوص تکمیل فرم انتخاب رشته خود انجام دهند، در ادامه این خبر با مرکز انتخاب رشته آکو همراه باشید و از اطلاعیه سازمان سنجش و اموزش کشور در خصوص تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور مطلع شوید.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور

این مهلت برای تمامی داوطلبان فراهم نمی باشد و داوطلبان اگر شرایط اعلام شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور را داشته باشند می توانند از این تمدید مهلت از سوی این سازمان استفاده نموده و اقدام به انتخاب رشته نمایند :

این فرصت برای داوطلبانی فراهم شده است که در کارنامه اولیه آزمون سراسری خود مجاز به انتخاب رشته شده اند اما به هر دلیلی نتوانسته اند انتخاب رشته خود را انجام بدهند.

این مهلت تنها تا تاریخ 17 / 6 / 1401 بوده است و دیگر تمدید نخواهد شد.

رشته هایی که دارای آزمون عملی بوده اند و یا زیر گروه های گروه ازمایشی هنر هستند تنها به داوطلبانی توصیه می شود که در ازمون عملی این رشته ها شرکت کرده باشند، داوطلبانی که در ازمون عملی این رشته ها شرکت نکرده اند در صورت انتخاب نمره عملی آن صفر حساب خواهد شد و امکان پذیرش برای ان ها در دانشگاه کمتر می شود.

داوطلبانی که کد رشته محل هایی را انتخاب می کنند که دارای شرایط خاص می باشند و مصاحبه دارند باید بدانند که در صورت پذیرش در مرحله اول باید برای مصاحبه و مراحل بعدی پذیرش در این رشته و دانشگاه ها آمادگی داشته باشند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا