پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1402

داوطلبان تا روز 26 آذر فرصت ثبت نام دارند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خبر از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 داد، داوطلبان تا 26 آذر ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند، در ادامه این خبر با مشاوره آکو همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1402

دکتر عبدالرسول پور عباس فرمود تا ظهر روز 22 آذر ماه بیش از 250 هزار نفر برای شرکت در این ازمون در رشته ها و گرایش های مختلف ثبت نام نموده اند، این مهلت تا 26 آذر ماه تمدید شد و دیگر قابل تمدید نیست.

داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام درست منوط به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام می باشد، این افراد می توانند در سایت سازمان سنجش این دفترچه را دانلود نمایند و پس از مطالعه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

همچنین داوطلبانی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اند و ممکن است برخی اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد ننموده باشند می توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و با در دست داشتن شماره پرونده و کد ملی خود دست به ویرایش اطلاعات خود بزنند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا