پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ثبت نام دانشجویان در کنکور 1402

دانشجویان تمامی دوره ها در تمامی مقاطع می توانند در آزمون سراسری دی ماه 1401 ثبت نام کنند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در آزمون سراسری دی ماه 1401 افتاده است این می باشد که حتی دانشجویان دوره روزانه نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند و هیچ محدودیتی ندارند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید.

در سال های گذشته داوطلبانی که می خواستند در آزمون سراسری شرکت کنند و دانشجوی دوره روزانه بودند باید از دانشگاه انصراف می دادند، در سال 1402 این امکان برای این دانشجویان نیز به وجود آمده است که بدون انصراف از دانشگاه شانس خود را با شرکت در آزمون سراسری امتحان کنند.

ثبت نام دانشجویان در کنکور 1402

با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری نوبت اول سال 1402 تمامی دانشجویان اعم از دانشجویان دوره نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات غیردولتی – غیر انتفاعی در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

البته داوطلبان آقا باید توجه داشته باشند که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند.

دانشجویانی که اخراجی آموزشی هستند نیز می توانند در آزمون سراسری 1402 شرکت نمایند.

داوطلبانی که دانشجو هستند در صورتی که در رشته جدید پذیرفته شوند باید انصراف قطعی خود را به دانشگاه جدید ارائه دهند و به هیچ عنوان نمی توانند برای تحصیل به رشته قبلی خود بازگردند.

همچنین دانشجویانی که در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل هستند و تا 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل می شوند برای شرکت در آزمون سراسری 1402 نیازی به انصراف ندارند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا