پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی

فرصت مجدد سازمان سنجش برای ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

 متقاضیانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی می باشند فرصت مجددی برای ان ها ترتیب داده شده است تا بتوانند برای ثبت نام دوباره در این دانشگاه های اقدام نمایند، مرکز آکو در این خبر از فرصت مجدد برای متقاضیان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می گوید.

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی

دکتر مروتی گفت، داوطلبانی که می خواهند برای ثبت نام در دوره کاردانی فنی یا کاردانی حرفه ای یا کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند می توانند از تاریخ 1 / 6 / 1401 تا 4 / 6 / 1401 به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدامات لازم را برای این کار به عمل آورند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که از قبل در این دوره ثبت نام نهموده اند و کد رهگیری خود را دریافت نموده اند می توانند به درگاه سایت سنجش مراجعه نموده و در صورت نیاز اطلاعات خود را ویرایش کنند.

این فرصت دوباره هم برای داوطلبان کاردانی و هم برای داوطلبان کارشناسی می باشد که می خواهند در مهر ماه 1401 در این دانشگاه ها تحصیل نمایند.

ثبت نام در این دانشگاه ها قبلا در سایت سازمان سنجش گذاشته شده بود و مهلت آن نیز به اتمام رسیده بود، اما سازمان سنجش و سازمان های ذی ربط فرصت دوباره ای برای متقاضیانی که فرصت قبلی را از دست داده اند فراهم اورده است تا بتوانند برای تحصیل در این دانشگاه ها اقدام کنند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا