پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

جریمه تقلب در امتحانات نهایی 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

باتوجه به تاثیر 40 درصدی نمرات امتحانات نهایی در کنکور 1402، جریمه تقلب در امتحانات نهایی نیز چند برابر شده است. زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره جریمه تقلب در امتحانات نهایی 1402 گفت:

تقلب در امتحانات نهایی امسال، باتوجه به جرم مرتکب شده، دانش آموز متقلب را از یک تا ده سال محروم از شرکت در امتحانات نهایی چه برای ترمیم معدل و چه برای گرفتن دیپلم میکند. باتوجه به اینکه همه حوزه‌ها به راکت‌های سیگنال یاب تجهیز شده‌اند، هیچ تقلبی نادیده گرفته نمیشود.

اگر بخواهیم تقلب در امتحانات نهایی 1402 را دسته بندی کنیم میتوانیم به شرح زیر بگوییم:

صرف همراه داشتن وسیله الکترونیکی و وسیله تقلب، موجب محرومیت از امتحانات همان سال می‌شود. اگر فرد از آن وسیله استفاده یا سوالات را افشا کند یا فرد دیگری را به جای خود به جلسه بفرستد از یک تا ۱۰ سال از تمام آزمون‌ها محروم می‌شود.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

خب چه کاری است که بخواهید اینهمه آینده تحصیلی و شغلی و سلامت خود را به خطر بیاندازید تا با تقلب یک نمره متوسط بگیرید؟ با یاد گرفتن روش های آمادگی امتحانات نهایی خرداد 1402 بهترین خودت باش.

جریمه تقلب در امتحانات نهایی خرداد 1402

در آخرین اطلاعیه منتشر شده از طریق مرکز ارزیابی آموزش کشور، کمترین جریمه ای که برای تقلب در امتحانات نهایی 1402 در نظر گرفته شده است صفر شدن نمره است که واقعا میتواند در ماهش چشم گیر رتبه کنکور موثر باشد. مثلا فرض کنید در درس عربی دوازدهم تجربی که تنها نمره امتان برای درصد کنکور در آن تاثیر گذار خواهد بود، تقلب کنید و کمترین مجازات هم برای شما در نظر گرفته شود اما وقتی درس عربی را در کنکور صفر زده باشید چقدر میتوان به قبولی در رشته های برتر کنکور تجربی امیدوار بود؟

تصویر زیر را با دقت مطالعه کنید

جریمه تقلب در امتحانات نهایی باتوجه به عمل انجام شده

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا خیرشون بده نمیخواد توی حوزه دنبال دستگاه بگردن .خود ممتحنین و مراقبین رو کنترل کنند بهتره .افتضاحه. ممتحنین بچه های زرنگ رو تو حوزه پیدا میکنن و ازشون سوالات رو میپرسن رو به بقیه میگن . بچه ها هم که به هوای دستشویی میرن بیرن و کتاب باز میکنن..اصلا نباید هیچ کتابی رو اجازه بدن که بیارن توی حوزه…این بود عدالت اموزشیشون ؟؟؟ این تهرانشه وااای بحال شهرستان‌ها خدا نگذره . ما که شاگرد اول بودیم باید نمره مون ۱۹ بشه اونوقت یکسری با تقلب ۲۰ بشن .به کی شکایت کنیم آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا