پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کنکور سراسری

جشن و همایش کنکور آموزشگاه پرسا

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

اولین همایش کنکور 1402 در کرج تاریخ 3 اسفند 1401 با حضور اساتید برتر کنکور و بهترین مشاور های کنکور برگزار میشود و اگر این نوشته را میبینید یعنی شما برای حضور در این همایش بزرگ دعوت شده اید!

بزرگترین جشن کنکور 1403 و کنکور 1404برای دهم و یازدهمی ها در کرج خواهد بود! دوازدهمی ها شما باید همایش های جمع بندی کنکور را شرکت کنید ولی خب یک مشاوره انگیزشی با پوریا مظفریان یا سهیل حاج کرم نیز میتواند تصمیم شما را برای شروع از عید برای کنکور مصمم کند!

اما به نظر من یک کنکوری وقت برای شرکت در جشن کنکور 1403 و 1404 را ندارد و اسفند ماه کنکور وقت شرکت در اردو نوروزی و جبران عقب ماندگی هاست.

برای داوطلبان دهم و یازدهم اما شرایط فرق میکند. دهمی های تجربی که از همین امسال کنکوری محسوب میشوند و وقتی برای تلف کردن ندارند.این را پوریا مظفریان مشاور انگیزشی و بهترین استاد ریاضی کنکور میگوید!

داوطلبان کنکور ریاضی اما میتوانند یازدهم را هم برای خود زندگی مفرح و معمولی داشته باشند و شروع کنکور از تابستان یازدهم را در برنامه کاری خود قرار دهند. اما به هرصورت اسفند سال یازدهم فرصت خوبی برای تصمیم گیری درباره انتخاب کلاس های کنکور و مشاوران میباشد.

دهمی و یازدهمی های رشته انسانی نیز که کنکور 1404 را در پیش دارند فرصت زیادی برای هدر دادن ندارند و باید کتاب به کتاب جمع بندی کنند و از همین الان وقت رفع اشکال های ریز و درشتی است که در روانشناسی کنکور یا اقتصاد دارند.

جشن کنکور در کرج

جزئیات برگزاری همایش کنکور 3 اسفند 1401

همایش 3 اسفند 1401 آموزشگاه کنکور پرسا با هدف ایجاد انگیزه در داوطلبان کنکوری برگزار میشود. این یک حقیقت است که برای رتبه برتر کنکور شدن باید از دهم و یازدهم شروع کنید اما اینکه چگونه و با چطور برنامه ریزی ای باید این کار را بکنید اهمیت بیشتری دارد.

به همین هدف با حضور بهترین مشاور های تحصیلی کنکور که به صورت تخصصی در دپارتمان مشاوره آکو در همراهی با آموزشگاه کنکور پرسا کار میکند، مشاوره و آموزش برنامه ریزی از دهم و یازدهم را برای داوطلبان خوش شانسی که در همایش حضور دارند فراهم کرده ایم.

همایش کنکور و جشن آموزشگاه پرسا برای داوطلبان دهم و یازدهم و دوازدهم در روز چهارشنبه تاریخ 3 اسفند 1401 ساعت 16 الی 19 در تالار همایش برگزارمیشود.
آدرس سالن جشن بزرگ کنکور 1403 و 1404 آموزشگاه پرسا

برگزاری برنامه های شاد و مفرح مرتبط کنکوری برای دانش آموزان همراه با پذیرایی از دیگر امکاناتی است که برای داوطلبان فراهم شده است. شرایط برگزاری جشن کنکور 1403 و 1404 در سوم اسفند ماه 1401 به شرح زیر است:

  • حضور داوطلبان در سالن همایش
  • اجرای برنامه توسط مجری
  • حضور استاد ادیب شیخ بهایی و جمع بندی عربی کنکور
  • حضور با افتخار مهندس سهیل حاج کرم وصحبت درباره شرایط برنامه ریزی کنکوری از دهم و یازدهم تمام رشته ها
  • پذیرایی و استراحت داوطلبان
  • حضور استاد پوریا مظفریان بهترین استاد ریاضی کنکور و مشاور انگیزشی کنکور
  • استاد اشکان مسیح بهترین مدرس شیمی کنکور درباره شیمی کنکور و تغییرات آن در دی 1401 داوطلبان را توجیح میکند.

چرا در همایش کنکور 1404 و 1403 از الان شرکت کنم؟

خب مهمترین قسمت کنکور، پیش آمادگی است! یعنی شما نمیتوانید یک ماه یا یک هفته قبل از اینکه وارد فاز کنکوری خواندن شوید برای آن تصمیم بگیرید. برای اینکه تصمیم درست داشته باشید، اولا نیاز به شناخت روش درس خواندن و میزان آمادگی ذهنی و تحصیلی خود دارید. در مرحله دوم نیز شناخت مرکزی که برای کنکورتان انتخاب میکنید اهمیت دارد.با شرکت در همایش کنکور از چند جهت پیشرفت تحصیلی خواهید داشت.

  • ایجاد انگیزه برای مطالعه هدفمند
  • ایجاد دید کلی درباره کنکور و شرایط برگزاری آن
  • اهمیت امتحانات نهایی
  • تفریح و شادی دوستانه و کنترل شده در بستر کنکور

برای ثبت نام جشن کنکور 1402 و 1403 چکار کنیم

همانطور که در قسمت ارسال آدرس گفتیم، میتوانید با ارسال پیام از طریق واتساپ و ارسال نام، پایه و رشته خود از همین طریق، کارت دعوت خود را دریافت کنید. اما اگر برای رزرو صندلی هنوز مطمئن نیستید و نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این همایش در کرج دارید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق پیامک به شماره 09025646234 عدد 5 را ارسال کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا