پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

حضوری شدن مدارس

مدارس از مهر ماه حتما حضوری خواهند بود.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 1402 – 1401 در رابطه با بازگشایی مدارس اظهار داشت : در کشور ایران به دلیل وجود کرونا 25 ماه آموزش غیر حضوری در مدارس داشتیم و دانش آموزان با اپلکیشن های مختلف دوران تحصیل خود را می گذراندند، مرکز مشاوره آکو در این خبر از حضوری شدن مدارس در مهر ماه می گوید.

حضوری شدن مدارس

کاظمی بیان می دارد که میانگین نمرات دانش آموزان در دورانی که مدارس غیر حضوری بود بسیار افت داشته است، همچنین یادگیری این دانش آموزان تحت تاثیر قرار گرفته است، این به این معنی می باشد که آموزش غیرحضوری نتوانسته است جایگزین آموزش حضوری شود و حضوری شدن مدارس یکی از مهم ترین اهداف چند ماه گذشته بوده است.

این افت تحصیلی دانش آموزان تنها مختص کشور ایران نبوده است و ما در خارج از کشور نیز شاهد افت یادگیری دانش آموزان بوده ایم، در ایران نیز از فروردین 1401 مدارس به صورت حضوری بازگشایی شدند که تا حدودی این افت یادگیری جبران شود.

در هفته اول مهر ماه نیز حتما مدارس به صورت حضوری خواهد بود و دانش آموزان بدون تردید باید در مدارس حضور یابند و دوران تحصیل خود را مانند گذشته با حضور در مدارس سپری کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان داشت که مدارس نیز تا قبل از مهر تمامی اقدامات لازم را در خصوص حضور دانش آموزان انجام می دهند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا