پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 127 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو حل تست 127 کنکور تجربی 1401 را مشاهده می کنید. تست 127 ریاضی را به صورت تشریحی بررسی کرده و نکات آن را هم بیان می کنیم.

این تست از بخش احتمالات ریاضی بوده و درجه سختی آن کم است. با توجه به بودجه بندی درس ریاضی در کنکور 1401 مدت زمان لازم برای هر سوال حدودا 96 ثانیه در نظر گرفته شده.

همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید , تنها با استفاده از یک فرمول ساده خیلی سریع به جواب درست می رسید.

اما نکته مهم این است که بخش احتمالات و آمار در قسمت های مختلف دروس ریاضی آمده. و جزو یکی از مباحث پایه ای و مهم به حساب می آید. پس برای حل چنین تست هایی لازم است که ریاضی را از ابتدا و پایه خوانده باشید.

به طور کلی ریاضی یکی دیگر از دروسی است که مباحث آن خیلی بهم مرتبط است. بدون این که مفاهیم اصلی را بدانید قادر به فهم بخش های پیچیده تر نخواهید بود.

پس حتما ریاضی را از پایه و با روشی اصولی مطالعه کنید. روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر به شما کمک می کند که چگونه مفاهیم اصلی ریاضی را بخوانید و زمان بندی درستی در هنگام مطالعه داشته باشید.

چرا تست 127 کنکور تجربی 1401را حل می کنیم؟

چون با حل این تست سعی داریم در روند مطالعه تان هر چند کم اما تاثیرگذار باشیم.

داوطلبان کنکور تجربی گاهی با این ذهنیت درس می خوانند که زیست شناسی بیش ترین اهمیت را در کنکور تجربی دارد. اما ما به شما می گوییم که اهمیت درس ریاضی اگر بیش تر از زیست شناسی نباشد کمتر هم نیست!

اگر بتوانید تست های ریاضی را به درستی بزنید , متوجه تاثیری که بر رتبه نهایی تان گذاشته خواهید شد. زیرا تاثیر این درس مستقیما بر رتبه نهایی است.

پس حتی اگر چندان علاقه ای به ریاضی ندارید با در نظر گرفتن اهمیت آن در کنکور حتما مطالعه کاملی داشته باشید.

با مطالعه بودجه بندی ریاضی در کنکور تجربی 1401 تعداد سوالات و بخش های مهم ریاضی را می توانید پیدا کنید.

در کانال مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید تا نمونه سوالات و تست های بیش تری از ریاضی را دریافت کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا