پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 160 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو به حل تست 160 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 160 کنکور تجربی به صورت تشریحی نکات تست را بررسی می کنیم.

این تست از فصل 3 زیست سال دوازدهم طرح شده است. درجه سختی آن نسبتا زیاد است. برای آن که برای پاسخ صحیح باید ژن ها را محاسبه کنید . که این موضوع می تواند وقت بیشت تری از شما بگیرد.

بخش ژنتیک در عین جذاب بودن می تواند سخت و پیچیده باشد زیرا دست طراحان کنکوری برای طرح سوال از این بخش بسیار باز است.

مباحث مختلف این بخش قابلیت آن را دارند که بارها و بارها با هم ترکیب شوند و سوالات جدید و متنوعی را بوجود بیاورند.

در هنگام مطالعه بخش ژنتیک مطمین باشید که کتاب درسی اولین و بهترین منبعی است که در اختیار شما قرار دارد. پس هرگز کتاب درسی را رها نکنید و به دنبال منابع دیگر بروید.

اگر می خواهید با روش مطالعه بخش ژنتیک نظام جدید آشنا شوید نحوه مطالعه ژنتیک کنکور را حتما بخوانید. در این مقاله با منابع معتبر کمکی هم آشنا خواهید شد.

حل تست 160 کنکور تجربی 1401 چه کمکی به ما می کند؟

معمولا دانش آموزان حل و پاسخ سوالات را دوست دارند. اگر این پاسخ ها همراه با توضیحات کامل باشد و همه بخش های سوال را بررسی کند که چه بهتر.

حل تست 160 کنکور تجربی 1401 دقیقا یکی از همین حل تست ها است. در این تست تنها پاسخ صحیح برای درک کامل شما از مبحث کافی نخواهد بود.

بنابراین این ویدیو هر چهار گزینه را به دقت بررسی کرده و محاسبات را انجام می دهد.

ما در کنار ویدیوهای حل تست کنکور به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با مطالعه قبلی این ویدیوها را ببینید و تست برنید.

بدون آن که مطالعه دقیق و عمیقی کرده باشد و تنها حل تست ها را ببینید نمی توانید انتظار نتیجه خوب و عالی در کنکور داشته باشید.

اگر نمی دانید که افراد موفق در کنکور از چه روشی برای مطالعه استفاده می کنند از آن ها مشاوره بگیرید و از تجربیاتشان در کنکور استفاده کنید. مقاله مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401 نیز به همین منظور تهیه شده.

در این مقاله با رتبه یک کنکور تجربی و ریاضی مصاحبه کرده ایم. و درصد های هر درس آن ها را نیز گفته ایم.

در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید تا از تست های کنکوری تجربی بیش تری را ببینید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا