پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

اشنایی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دانشگاه آزاد اسلامی پرند یک دانشگاه غیر دولتی می باشد که برای که در شهر جدید پرند تاسیس شده است، بنیان های این دانشگاه از سال 1378 بنا گذاشته شد و در سال 1382 رسما به ارائه 5 رشته فعالیت خود را در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، زبان و ادبیات انگلیسی، زیست شناسی عمومی و زیست شناسی سلولی مولکولی شروع نمود، تیم تخصصی مشاوره آکو در این مقاله به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند پرداخته است.

دانشگاه ازاد واحد پرند

این دانشگاه در کنار فرودگاه امام خمینی در 32 کیلومتری بزرگراه تهران ساوه واقع شده است و هر ساله در رشته ها و مقاطع مختلف دانشجو می پذیرد، این دانشگاه از دانشگاه های شهریه پرداز می باشد و دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند در هر رشته و مقطعی که باشند موظف به پرداخت شهریه می باشند.

دانشکده ها و رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

دانشگاه آزاد پرند دارای 3 دانشکده فعال می باشد که هر کدام از این دانشکده ها رشته های متفاوتی به دانشجویان ارائه می دهند، این دانشگاه در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو دارد و داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می توانند در زمان انتخاب رشته کد رشته محل این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

دانشکده ها رشته ها
دانشکده فنی مهندسی مهندسی صنایع – مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی – مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی – عمران – ساختمان های بتنی – مکانیک خودرو – فناوری مکانیک خودرو – مکانیک جامدات – مهندسی اجرایی عمران – مهندسی صنایع (با آزمون)
دانشکده علوم زیستی ژنتیک مولکولی – علوم جانوری تکوینی – زیست شناسی سلولی مولکولی (با آزمون) – زیست فناوری – مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست – تصویرسازی گرافیک – ژنتیک – علوم محیط زیست – گرافیک
دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات شبکه های ارتباطی و کامپیوتری – مدیریت فناوری اطلاعات – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته معماری – مهندسی برق _ افزاره های میکروبیونانو الکتریک  مهندسی برق – سیستم های الکترونیک دیجیتال – معماری داخلی – مهندسی فناوری اطلاعات – مهندسی کامپیوتر سخت افزار – تکنولوژی معماری – نقشه کشی معماری – معماری – کاردانی کامپیوتر
دانشکده علوم انسانی مترجمی زبان انگلیسی – مدیریت دولتی – مدیریت کسب و کار – بازاریابی – مدیریت کسب و کار – مالی –  مدیریت کسب و کار کوچک – علوم ورزشی

رشته های بدون آزمون دانشگاه ازاد اسلامی پرند

رشته های بدون ازمون رشته هایی هستند که داوطلب برای پذیرش در آن نیازی به شرکت در ازمون سراسری نداشته و صرفا با سوابق تحصیلی که در دوران مدرسه خود دارد می توانند شانس خود را برای پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر خود امتحان کند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در سال 1401 در چند رشته بدون ازمون پذیرش دانشجو دارد، در ادامه با این رشته ها اشنا می شوید.

انتخاب دانشگاه

  1. زبان و ادبیات انگلیسی
  2. مترجمی زبان انگلیسی
  3. حقوق
  4. علوم قضایی
  5. مدیریت دولتی
  6. مدیریت کسب و کار
  7. زیست فناوري
  8. مهندسی برق
  9. مهندسی عمران
  10. مهندسی مکانیک
  11. مهندسی کامپیوتر
  12. مهندسی فضاي سبز
  13. معماري داخلی
  14. مترجمی زبان انگلیسی (پاره وقت)
  15. مدیریت دولتی (پاره وقت)
  16. زیست شناسی سلولی و مولکولی (پاره وقت)
  17. مهندسی صنایع (پاره وقت)
  18. مهندسی عمران (پاره وقت)
  19. مهندسی مکانیک (پاره وقت)
  20. مهندسی کامپیوتر (پاره وقت)

رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

رتبه دانشگاه آزاد پرند یکی از واحدهای دانشگاهی استان تهران می باشد که 20 سال از شروع به فعالیت آن می گذرد، این دانشگاه تا به امروز 1323 مقاله داخلی و 314 مقاله بین المللی منتشر نموده است، همچنین این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های ازاد رتبه 68 و در بین کل دانشگاه ها رتبه 166 را از آن خود کرده است، همانطور که مشهود می باشد این دانشگاه سطح بالایی ندارد و داوطلبان ازمون سراسری با رتبه های نه چندان خوب نیز می توانند به تحصیل در این دانشگاه بپردازند.

دانشگاه ازاد اسلامی واحد پرند

نمونه کارنامه رتبه دانشگاه ازاد واحد پرند

سال تحصیلی

رتبه کشوری رتبه در سهمیه رشته قبولی سهمیه
1399 56127 11264 آموزش زبان انگلیسی

ایثارگران 5 درصد

نام درس

درصد
عربی

0

معارف

17

زبان عمومی

20

زبان تخصصی

21
ادبیات فارسی

19

سال تحصیلی

رتبه کشوری رتبه در سهمیه رشته قبولی سهمیه
1399 30469 9317 آموزش زبان انگلیسی

عادی

نام درس

درصد

عربی

0

معارف

28

زبان عمومی

41

زبان تخصصی

33
ادبیات فارسی

9

سال تحصیلی

رتبه کشوری رتبه در سهمیه رشته قبولی سهمیه
1399 35149 10842 آموزش زبان انگلیسی

عادی

نام درس

درصد
عربی

12

معارف

22
زبان عمومی

36

زبان تخصصی

27

ادبیات فارسی

16

سال تحصیلی

رتبه کشوری رتبه در سهمیه رشته قبولی سهمیه
1400 56100 10450 آموزش زبان انگلیسی

عادی

نام درس

درصد

عربی

0

معارف

23
زبان عمومی

28

زبان تخصصی

49

ادبیات فارسی

17

انتخاب دانشگاه

امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

دانشگاه آزاد اسلامی پرند از دانشگاه های شهریه پرداز می باشد و مانند دیگر دانشگاه ها به دانشجویان خود وام دانشجویی می دهد که پرداخت شهریه را برای دانشجویان راحت تر می کند.

این دانشگاه مساحتی بیشتر از 84 هکتار دارد ه 13 هکتار آن مورد استفاده برای فضای آموزشی قرار گرفته است.

این دانشگاه دارای سلف می باشد و دانشجویان دانشگاه در صورت نیاز می توانند نسبت به سفارش غذا در سلف اقدامات لازم را به عمل آورند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند دارای ازمایشگاه و کارگاه لابراتور می باشد که دانشجویان می توانند کلاس های عملی و آزمایشی خود را در آن برگزار نمایند.

این دانشگاه در تیم های مختلف علمی از جمله تیم رباتیک و تیم بتن مقام آوری دارد.

ین دانشگاه یک استارت اپ فرهیخت دارد که به صورت آنلاین برگزار می شود.

دانشگاه آزاد پرند در نظر دارد تا مدتی دیگر اقدام به ساخت دانشکده های مختلف، زمین های ورزشی، سالن آمفی تئاتر، ساختمان مرکزی کتابخانه و … کند.

دانشگاه ازاد واحد پرند

آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

نشانی : تهران – کیلومتر ۳۲ اتوبان تهران ساوه – شهر پرند – بلوار باهنر – دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

شماره تماس : ۹-۵۶۷۳۳۰۰۱ – 021

لوکیشن دانشگاه ازاد اسلامی واحد پرند با گوگل مپ

انتخاب دانشگاه با مرکز مشاوره تخصصی آکو

دانشگاه ازاد اسلامی واحد پرند یکی از دانشگاه های غیر دولتی تهران می باشد که علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه باید در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد کد رشته محل های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند، انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش شروع می شود و داوطلبن می توانند در دو نوبت با آزمون و بدون آزمون به انتخاب رشته بپردازند، سطح علمی دانشگاه های ازاد نیز مانند دانشگاه های دولتی با یکدیگر متفاوت می باشد.

داوطلبان آزمون سراسری قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اطلاعات لازم درباره دانشگاه های انتخابی خود را به دست آورند، مشاوران ما در مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو می توانند پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات داوطلبان در زمینه انتخاب رشته کنکور و انتخاب دانشگاه باشند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا