پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه های رشته دندانپزشکی در ایران کدامند ؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

رشته دندانپزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه آزمایشی علوم تجربی می باشد که بسیاری از دانش آموزان در زمان انتخاب رشته مدرسه به عشق این رشته وارد گروه تجربی می شوند تا در آینده بتوانند رشته دندانپزشکی را برای اینده شغلی خود انتخاب نمایند، در ادامه این مقاله با مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو همراه باشید تا با دانشگاه های رشته دندانپزشکی در ایران آشنا شوید.

فهرست مطالب

انتخاب دانشگاه

اصل وظیفه یک دندانپزشک تشخصی بیماری های مربوط به دهان و دندان می باشد، رشته دندانپزشکی در مقطع دکتری عمومی در رابطه با بهداشت و پیشگیری بیماری های دهان و دندان می باشد و یک دندانپزشک می تواند به تمام امور این چنینی رسیدگی نماید.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

در ایران دانشگاه های بسیاری هستند که رشته دندانپزشکی را ارائه می دهند و تمام آن ها نیز در اکثر موارد رتبه های خوبی را پذیرش می کنند، بنابراین پذیرفته شدن در رشته دندانپزشکی چه در دانشگاه های دولتی چه در دانشگاه های آزاد مشروط به تلاش زیادی می باشد، قطع به یقین تحصیل در دانشگاه های سراسری در رشته دندانپزشکی نیازمند رتبه ای سطح بالا می باشد، داوطلبانی که در دانشگاه های سراسری مشغول به تحصیل می شوند هیچ هزینه ای به دانشگاه در دوران تحصیل خود پرداخت نمی کنند.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه های سراسری رشته دندان پزشکی در ایران

در ایران دانشگاه های بسیاری هستند که رشته دندانپزشکی را ارائه می دهند و تمام آن ها نیز در اکثر موارد رتبه های خوبی را پذیرش می کنند، بنابراین پذیرفتهش دن در رشته دندانپزشکی چه در دانشگاه های دولتی چه در دانشگاه های آزاد مشروط به تلاش زیادی می باشد، قطع به یقین تحصیل در دانشگاه های سراسری در رشته دندانپزشکی نیازمند رتبه ای سطح بالا می باشد، داوطلبانی که در دانشگاه های سراسری مشغول به تحصیل می شوند هیچ هزینه ای به دانشگاه در دوران تحصیل خود پرداخت نمی کنند.

نام دانشگاه ظرفیت نام دانشگاه ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 68 دانشگاه علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران 30
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 70 دانشگاه علوم پزشکي تهران 79
دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران 79 دانشگاه علوم پزشکي مشهد 64
دانشگاه علوم پزشکي زنجان 38 دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس 23
دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد 18 دانشگاه علوم پزشکي اردبيل 41
دانشگاه علوم پزشکي همدان 48 دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت (محل تحصیلی واحد بین الملل واقع در بندر انزلی) 15
دانشگاه علوم پزشکي كرمان 27 دانشگاه علوم پزشکي بوشهر 23
دانشگاه علوم پزشکي شيراز 69 دانشگاه شاهد تهران 20
دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد 18 دانشگاه علوم پزشکی البرز 52
دانشگاه علوم پزشکي اروميه 31 دانشگاه علوم پزشکي قم 21
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 32 دانشگاه آزاد اسلامي استان لرستان – واحد بروجرد 35
دانشگاه علوم پزشکي كاشان 16 دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران 87
دانشگاه علوم پزشکي بيرجند 27 دانشگاه علوم پزشکي ايلام 15
دانشگاه علوم پزشکي بابل 50 دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه 43
دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري 35 دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 23
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز 59 دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان 33
دانشگاه علوم پزشکي قزوين 25 دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان 23
دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت 37 دانشگاه علوم پزشکي اراک 16
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 41 دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد 19

دانشگاه علوم پزشکي اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاهی با سطح علمی بالا می باشد، بسیاری از داوطلبان گروه علوم تجربی که علاقمند به رشته دندان پزشکی می باشند این دانشگاه را برای دوران تحصیل خود بر می گزیند، این دانشگاه در سال 1325 با عنوان یک آموزشگاه آموزش عالی بهداری بنا نهاده شد و فعالیت آن تا به امروز ادامه دارد.

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران سال های بسیاری است که به عنوان دانشگاه برتر در زمینه علوم پزشکی شناخته می شود و بسیاری از داوطلبان کنکور علوم تجربی در آرزوی قبولی در این دانشگاه هستند، دانشگاله علوم پزشکی تهران برای دانشجویان خود امکانات بسیاری ترتیب داده است.

دندانپزشکی علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

دانشکده علوم پزشکی مشهد نیز از دانشگاه های به نام در زمینه علوم پزشکی و درمانی می باشد که بسیاری از بیمارستان های مشهد زیر نظر این دانشگاه فعالیت می کنند، ایین دانشگاه با 7 دانشکده هر سال بسیاری از داوطلبانی که رتبه خوبی در گروه آزمایشی علوم تجربی کسب کرده اند را در رشته دندانپزشکی پذیرش می کند.

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

پیشینه این دانشگاه به سال 1325 برمی گردد که به عنوان یک آموزشکاه عالی بهداری شناخته شد و در سال 1328 تبدیل به یک دانشکده پزشکی گردید، تا به امروز دانشگاه های علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه های برتر در زمینه علوم پزشکی می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي همدان

این دانشگاه یک دانشگاه علوم پزشکی در غرب کشور می باشد، این دانشگاه در سال 1392 توانست به دانشگاه تیپ یک ارتقا یابد، بنابراین علاقمندان به این دانشگاه عمدتا باید رتبه ای خوب برای قبولی در رشته دندانپزشکی کسب کرده باشند.

 

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ابتدا دارای دو دانشکده ادبیات و علوم پزشکی بود که پس از مدتی دانشکده علوم پزشکی از دانشکده ادبیات جدا شد و به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد. در حال حاضر اما این دانشگاه دارای 12 دانشکده می باشد که یکی از آن ها دانشکده دندانپزشکی می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهر رشت واقع شده است که زیبایی این استان مورد توجه بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می باشد، بسیاری از بیمارستان های استان گیلان زیر نظر این دانشگاه فعالیت می کنند.

دندانپزشکی گیلان

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

دانشگاه علوم پزشکی البرز یک دانشگاه تازه تاسیس می باشد، این دانشگاه در ابتدا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می کرد و پس مدتی توانست به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز

دانشگاه جندی شاپور اهواز در استان خوزستان واقع شده است، این دانشگاه در ابتدا فعالیت خود را با تاسیس دانشکده کشاورزی شروع کرد اما امروزه دارای 9 دانشکده می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یک دانشگاه دولتی در استان کرمان می باشد، این دانشگاه دارای 5 دانشکده است که یکی از آن ها دانشکده دندانپزشکی است و هر ساله از بسیاری از داوطلبان گروه علوم تجربی در رشته دندانپزشکی این دانشگاه پذیرفته می شوند.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي اردبيل

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال 1372 در رشته های پزشکی ، پرستاری ، مامایی و کاردانی علوم آزمایشگاهی شروع به فعالیت نمود، پذیرش در این دانشگاه از طریق شرکت در آزمون سراسری می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي يزد

دانشگاه علوم پزشکی یزد در بهمن ماه 1362 فعالیت خود را پیگیری های محمد صدوقی شروع نمود، اولین دانشکده تاسیس شده در این دانشگاه دانشکده علوم پزشکی می باشد.

انتخاب دانشگاه

 دانشگاه علوم پزشکي قزوين

دانشگاه علوم پزشکی قزوین یکی از دانشگاه های دولتی زیر نظر وزارت بهداشت می باشد که هر ساله از بین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی دانشجو می پذیرد، دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال 1370 توسط مرجان بلبلیان تاسیس شد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

دانشگاه علوم پزشکی کردستان در غرب شکور واقع شده است و بسیاری از داوطلبانی که در غربی ایران زندگی می کنند این دانشگاه را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي بابل

دانشگاه علوم پزشکی بابل فعالیت خود را در سال 1362 در استان مازندران واقع شده است و اولین دانشگاه علوم پزشکی در شمال کشور می باشد، این دانشگاه دارای 8 دانشکده می باشد.

دندانپزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران

دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران یک دانشگاه دولتی می باشد که زیر نظر ارتش جمهوری اسلامی فعالیت می کند و هر ساله در رشته دندانپزشکی نیز پذیرش دانشجو دارد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي زابل

دانشگاه علوم پزشکی زابل در استان سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز نموده است، این دانشگاه از دانشگاه های تازه تاسیس می باشد که کمتر از 20 سال است فعالیت در زمینه علوم پزشکی را اغاز نموده است.

دندانپزشکی زابل

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دوران پهلوی به عنوان مدرسه عالی بهداشت زاهدان شناخته می شد و پس از انقلاب اسلامی به بهداری استان سیستان و بلوچستان واگزار شد و در چند رشته نیز پذیرش دانشجو داشت.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي زنجان

دانشگاه علوم پزشکي زنجان در زتبه بیست دانشگاه برتر در زمینه علوم پزشکی قرار دارد، این دانشگاه دارای 7 دانشکده می باشد که یکی از دانشگاه دانشکده دندانپزشکی می باشد، این دانشکده تنها 9 سال است که به دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی زنجان اضافه شده است.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند در سال 1364 با ریاست غضنفر فروزانفر شروع شد، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1390 تاسیس شد و از آن سال به بعد از داوطلبان گروه علوم تجربی دانشجو می پذیرد.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد

این دانشگاه در ابتدا تنها با یک دانشکده فعالیت خود را شروع نمود، همچنین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال 1391 تاسیس شد.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در ابتدا فعالیت خود را با دانشکده پرستاری آغاز نمود و فعالیت آن نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1391 با پذیرش 28 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

دانشگاه های دندانپزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه در سال 1344 با عنوان مدرسه عالی پرستاری 25 شهریور کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نمود، و در ابتدا تنها در رشته پرستاری نیر دانجشو کی پذیرفت حال اما این دانشگاه فعالیت های بسیار گسترده تری انجام میدهد و در سال 1386 نیز دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس

دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس یک دانشگاه دولتی زیر نظر وزارت بهداشت می باشد، این دانشگاه دارای 7 دانشکده فعال می باشد یکی از آن ها دانشکده دندانپزشکی می باشد که از مهر ماه 1387 آغاز به کار نموده است.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

دانشگاه علوم پزشکي سمنان از سال 1367 فعالیت خود را آغاز نموده است، این دانشگاه در ابتدا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده است، این دانشگاه در ابتدا تنها 60 دانشجو در رشته پزشکی پذیرش نمود اما امروزه دارای 8 دانشکده فعال می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال 1374 زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در استان کهکیلویه و بویر احمد آغاز به کار نمود، این دانشگاه یکی از دانشگاه های تیپ 2 کشور در زمینه علوم پزشکی می باشد.

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

این دانشگاه در سال 1362 با نام نرجس و پذیرش در رشته مامایی آغاز به کار نمود، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1390 شروع به پذیرش دانشجو از داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نمود.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه شاهد – تهران (رشته هاي پزشکي)

دانشگاه شاهد تهران یک دانشگاه دولتی وابسته به بنیاد شهید می باشد، دانشکده های این دانشگاه تنها معطوف به رشته های علوم پزشکی نمی باشد و در رشته های بسیاری با شرایط خاصی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1370 شروع به کار کرده است.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي اراک

این دانشگاه در ابتدا با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد، حتی در اوایل فعالیت خود دارای یک ساختمان استیجاری بود که 60 دانشجوی پزشکی در آن تحصیل می کردند، اما پس از گذشت مدت ها فعالیت اینم دانشگاه بسیار گسترده تر شد و در سال 1391 نیز دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه تاسیس شد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان

دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان در اوایل سال های فعالیت خود با دانشگاه مازندران ادغام بود و از سال 1376 به بعد توانست فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه داد، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه بیش از 12 سال است که در زشته دندانپزشکی پذیرش دانشجو دارد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي كرمان

دانشگاه علوم پزشکي كرمان در ابتدای فعالیت خود 50 دانشجو در رشته پزشکی پذیرفت، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه از جمله قدیمی ترین دانشگاه های دندانپزشکی می باشد که بیش از 40 سال است که در این رشته پذیرش دانشجو انجام می دهد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري

این دانشگاه از سال 1354 با عنوان آموزشگاه عالی مامایی فعالیت می کرد و هر ساله توسعه پیدا نمود تا به امروز که در رشته های بسیاری پذیرش دانشجو دارد، دانشکده دندانپزشکی مازندران از سال 1388 در این رشته پذیرش دانشجو انجام داد.

دانشگاه های رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد فعالیت خود را با جذب 260 شروع نمود، این دانشگاه در حال حاضر 7 دانشکده دارد که در هر کدام از آن ها رشته های متفاوتی ارائه می شود، علاقمندان به رشته دندانپزشکی کد رشته محل این دانشگاه را می توانند در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي ايلام

دانشگاه علوم پزشکي ايلام یک دانشگاه دولتی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد که در سال 1369 در رشته پرستاری پذیرش 14 دانشجو داشت، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1391 آغاز به کار نموده است.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي كاشان

دانشگاه علوم پزشکي كاشان یک دانشگاه دولتی می باشد که دارای 5 دانشکده فعال نیز هست، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه از سال 1391 شروع به پذیرش دانشجو در این رشته نمود.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي قم

این دانشگاه دانشگاهی نسبتا تازه تاسیس می باشد که نزدیک به 18 سال از فعالیت آن می گذرد، این دانشگاه در رشته دندانپزشکی از سال 1390 آغاز به کار نمود.

دانشگاه های دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي اروميه

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه یکی از دانشگاه های قدیمی در رشته های علوم پزشکی می باشد که هر ساله در رشته های بسیاری پذیرش دانشجو دارد، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه از سال 1388 پذیرش دانشجو داشته است.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی در سطح کشور می باشد، فعالیت این دانشگاه به سال 1338 برمیگیرد و در ابتدا نیز با نام دانشکده پزشکی دانشگلاه ملی ایران شناخته میشد، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشکده های دندان پزشکی کشور می باشد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی ایران

دانشگاه های آزاد دانشگاه هایی غیر دولتی می باشند که تمام دانشجویانی که در آن مشغول به تحصیل هستند در هر ترم با توجه به رشته تحصیلی خود و مصوبه ای که دانشگاه در اختیار آن ها قرار می دهد موظف به پرداخت شهریه می باشند، بنابراین دانشجویانی که در رشته دندانپزشکی دانشگاه های آزاد سراسر کشور پذیرفته می شوند در هر ترم باید مبلغی را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت نمایند، در ادامه با دانشگاه های آزاد رشته پزشکی آشنا خواهید شد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

در ایران تنها در 5 دانشگاه آزاد می باشد که رشته دندانپزشکی ارائه می شود و داوطلبان باید برای پذیرش در این رشته و دانشگاه ها رتبه خوبی کسب نمایند.

  1. دانشگاه آزاداسلامي – واحد پزشکي تهران
  2. دانشگاه آزاداسلامي – واحد تبريز
  3. دانشگاه آزاد اسلامي – واحد خوراسگان
  4. دانشگاه آزاد اسلامي  – واحد شيراز
  5. دانشگاه آزاداسلامي – واحد بروجرد

دانشگاه آزاداسلامي – واحد پزشکي تهران

دانشگاه آزاداسلامي – واحد پزشکي تهران فعالیت خود را از سال 1363 شروع نمود، واحد پزشکی دانشگاه آزاد تهران دارای 8 دانشکده می باشد که دانشکده دندانپزشکی آن نیز یکی از دانشکده های فعالی می باشد که هر ساله از بین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی دانشجو می پذیرد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد خوراسگان

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد خوراسگان در سال 1366 فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي  – واحد شيراز

دانشگاه آزاد اسلامي  – واحد شيراز رتبه 98 را بین دانشگاه های ایران دارد و در رشته دندان پزشکی نیز دارای پذیرش دانشجو می باشد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه آزاداسلامي – واحد بروجرد

دانشگاه آزاداسلامي – واحد بروجرد یکی از دانشگاه های وسیع می باشد که در رشته های بسیار مختلفی پذیرش دانشجو دارد، یکی از رشته های ارائه دهنده این دانشگاه رشته دندانپزشکی می باشد.

دانشگاه های آزاد رشته دندانپزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تبريز

دانشگاه آزاداسلامي – واحد تبريز یک دانشگاه غیر دولتی می باشد که از سال 1363 آغاز به کار نموده است، هر ساله دانشجویان بسیاری این دانشگاه را برای تحصیل برمی گزینند و بسیاری از داوطلبان نیز این دانشگاه را برای تحصیل در رشته دندانپزشکی انتخاب می کنند.

دانشگاه های دندانپزشکی

برای آشنایی با دانشگاه های علوم پزشکی ایران می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

دانشگاه های رشته علوم پزشکی در ایران

انتخاب دانشگاه با مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

انتخاب دانشگاه مساله ای بسیار پر اهمیت می باشد که داوطلبان به این مساله در زمان انتخاب رشته دقت کافی را داشته باشند، انتخاب رشته چند روز پس از اعلام رتبه ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور شروع می شود، رشته دندانپزشکی از زیرگروه های گروه آزمایبشی علوم تجربی می باشد و داوطالبان علوم تجربی در صورت مجاز شدن می توانند کد رشته محل های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا