پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های منتا

کلا منتا یکی از سامانه های آزمون است که به صورت دانش بنیان از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است و با هدف حضور فعال در زمینه ارائه بانک سوالات شروع به کار کرده است.

این مجموعه که با کمک اساتید آگاه به متد میکرولرنینگ و همکاری هوش مصنوعی و ابزار های تکمیلی آموزشی به طراحی سوال، درسنامه، دوره های آموزشی و … پرداخته است.

این مجموعه آموزشی بر این باور است که با راه اندازی سامانه آزمون های منتا علاوه بر ارائه نمونه سوالات با کیفیت، درسنامه های میکرو طبقه بندی شده و امکانات دیگر، با حذف کاغذ، به محیط زیست هم کمک کرده است.

در واقع منتا یک پلتفرم یا سامانه برای برگزاری آزمون های هماهنگ آنلاین و چاپی است که برای همکاری با مدارس به ویژه مدارس خاص بوجود آمده است ولی خودش هم به صورت جداگانه میتواند مرجع استفاده از سوالات آزمون ها باشد.

آزمون های منتا

نوع سوالات، دروس مورد سوال و سطح سوالات در آزمون های منتا قابل دسته بندی است. مثلا میتوانید مشخص کنید که برای آزمون هفته آینده فقط از دروس تخصصی آزمون برگزار شود و هر درس 20 تست و 5 سوال تشریحی داشته باشد.

سطح سوالات سخت، متوسط یا آسان باشد و حتی میتوانید زمان شرکت در آزمون را به صورت شناور در تاریخ مشخص اعلام کنید و برای دانش آموزان شرایط شرکت را در طول روز فراهم کنید.

برای ثبت نام آزمون های منتا میتوانید از وبسایت رسمی این مجموعه کمک بگیرید یا برای دانلود برخی نمونه سوالات آزمون های منتا با وبسایت مشاوره تحصیلی و کنکور آکو همراه باشید.

  • مرکز مشاوره تخصصی آکو از بودجه بندی آزمون های منتا برای کنکوری های 1402 می گوید، منتازمون بستر مناسبی برای برگزاری آزمون ها و امتحانات آنلاین می باشد.

    بودجه بندی آزمون های منتا

    منتا آزمون سایتی می باشد که دانش آموزان و دبیران و مشاوران به روش های متفاوت می توانند از آن استفاده کنند، آزمون های سایت منتا به صورت آنلاین برگزار شده و دانش اموزان و داوطلبان می توانند در آزمون های این موسسه آنلاین شرکت نمایند، سایت منتا برای آزمون های خود برنامه و هزینه خاصی در نظر می گیرد…

    بیشتر بخوانید »
  • همه چیز در باره ی منتا

    همه چیز در باره ی منتا

    دسترسی به طیف گسترده ای از انواع تست ها و سوالات از اساسی ترین نیاز های یک دانش آموز و به خصوص دانش آموزان کنکوری است؛ در این ایام همه گیری کرونا نیز به اقتضای شرایطی که در آن قرار داریم آموزش ها و آزمون ها بصورت آنلاین میباشند و سایت ها و سامانه های موجود در این راستا نقش…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا