پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

گزینه دودانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون 29 اردیبهشت 1402 گزینه دو

آزمون جامع دوازدهم گزینه 2

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (4 امتیاز)

باتوجه به نزدیک شدن به روز های پایانی کنکور و نیاز به جمع و جور کردن دانش آموزان برای کنکور سراسری 1402 یکی از پیشنهادات اصلی همه مشاور ها شرکت در آزمون های آزمایشی است که میتوانند کنکور را برای داوطلبان شبیه سازی کنند.

آزمون های گزینه 2 یکی از کشف نشده ترین آزمون های ازمایشی هستند که به علت سوالات خارج از کتاب، خلاقانه و با نکته های بیش از حد، در بین دانش آموزان و سایر داوطلبان کنکور چندان پذیرفته شده نیست.(چون به عقیده بیشتر مشاوران این سختی بیش از د سوالات فقط فرسایشی است و کنکور سراسری به این سختی نخواهد بود.)

درست است که برای دانلود آزمون های گزینه دو خیلی مشتری نیست اما به هرحال برای همان دسته از داوطلبانی هم که نیاز به دانلود سوالات آزمون های گزینه دو دارند، این شرایط را فراهم کرده ایم.

آزمون 29 اردیبهشت 1402 گزینه دو آخرین آزمون مبحثی این مجموعه بود که البته برای جمع بندی کامل پایه دوازدهم برای همه رشته ها طراحی شده بود.

این بودجه بندی آزمون های گزینه دو بر خلاف آزمون 29 اردیبهشت قلمچی است که ترجیح داده است در روز های پایانی کنکور به داوطلبان فشار نیاورد و آخرین آزمون مبحثی خود را صرفا از نیمه دوم دوازدهم مطرح کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور و دریافت برنامه متناسب با شرایط آزمون ها با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با مشاوران ما مشورت کنید.

دانلود آزمون 29 اردیبهشت 1402 گزینه دو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا