پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی رشته

درباره رشته ضد تروریسم چه می دانید؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آیا درباره رشته ضد تروریسم چیزی می دانید؟ اگر نه همراه ما باشید تا با شرایط تحصصیلی این رشته و دروسی که در آن ارئه می شود و حتی هدف از ارائه آن بیش تر آشنا شوید. در سایت آموزشگاه پرسا تعداد زیادی از رشته های شناخته شده و شناخته نشده را می توانید مطالعه کنید و برای انتخاب رشته مد نظر خود از مشاوران باتجربه آکو نیز می توانید کمک بگیرید.

معرفی رشته ضد تروریسم

داوطلبان کنکور ریاضی, فیزیک و انسانی می توانند برای انتخاب رشتته ضد تروریسم اقدام کنند. این رشته تنها برای آقایان و توسط دانشکده اطلاعات ارائه می شود. این افراد بعد از اتمام دوره کارشناسی اگر مورد تایید واقع شدند, در وزارت اطلاعات استخدام خواهند شد. نکته ای که باید در هنگام انتخاب رشته ضد تروریسم به آن توجه داشته باشید اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های دانشگاه اطلاعات می باشد. علاقمندان به رشته ضد تروریسم می توانند تا مقطع دکتری تحصیل کنند. و دروسی که در این رشته ارائه می شود نیز بدین صورت است: سمینار, امنیت پایگاه داده, امنیت شبکه, معما شناسی کاربردی, پروتکل های امنیتی و مباحث پیشرفته در امنیت اطلاعات.

اگر می خواهید درباره دانشگاه های با شرایط خاص یدانید بر روی لینک کلیک کنید.

555 1

تحصیل در رشته ضد تروریسم

دانشجویانی که در رشته ضد تروریسم تحصیل می کنند باید دقت بالایی داشته و منظم و دقیق باشید. همچنین توانایی جمع بندی و نظم دادن به اطلاعات نیز مهم است. در ابتدای مطلب گفتیم که این رشته در دانشکده اطلاعات ارائه می شود و لازم است تا تاکیید کنیم در دانشگاه های پیام نور, غیر انتفاعی و شبانه روزی ارائه نمی شود. در ادامه رشته های مرتبط با مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ضد تروریسم را بررسی می کنیم.

معرفی دانشگاه های پیام نور تهران

رشته های مقطع کارشناسیرشته های مقطع کارشناسی ارشد
علوم فنی امنیتامنیت اقتصادی
امنیت اطلاعاتمهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
ضد تروریسمعلوم جرم شناسی امنیتی
مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت اطلاعات
حفاظت اطلاعاتامنیت بین الملل
امنیت بین المللمطالعات امنیتی ایران
پژوهشگری امنیتمندسی مخابرات امنیتی
امنیت اقتصادیبیوتروریسم
امنیت نرمحفاظت اطلاعات
پژوهشگری امنیت
امنیت اطلاعات

بازار کار رشته ضد تروریسم

فارغ التحصیلان رشته ضد تروریسم می توانند در وزارت اطلاعات استخدام شوند. یا به عنوان مدیر شبکه, برنامه نویس, کارشناس پایگاه داده مشغول به کار شوند. افرادی که در این رشته تحصیل کرده اند می توانند برای برقراری امنیت تروریسم, فعالیت های تروریسمی را بررسی کرده و از وقوع هرگونه فعالیت تروریسمی جلوگیری کند. این متخصصان برای همکاری با پلیس و نهادهای دولتی اقدام کنند.

رشته امنیت ملی از رشته های مشابه با رشته ضد تروریسم می باشد که میتوانید در سایت پرسا درباره این رشته مطالعه کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات مفید و لازم را درباره رشته ضد تروریسم برای شما جمع آوری کنیم. تحصیل و اشتغال در رشته ضد تروریسم مناسب روحیات همه نیست و هر فردی نمی تواند در این رشته تحصیل کند. بنابراین بهتر است تا حتما باتوجه به علایق و روحیاتتان انتخاب رشته کنید. مشاوران تحصیلی آکو با تجربه ای که دراند به تصمیم گیری بهتر شما خیلی کمک می کنند.

برای آن که از جدیدترین اخبار تحصیلی مطلع بمانید در اینستاگرام آکو عضو شوید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا